|
کدخبر: 232018

گامی بزرگ در رفع مشکلات شهرک صنعتی پیشوا

در جلسه شورای معاونین مدیران شهرک‌های صنعتی در محل فرمانداری شهرستان پیشوا بر رفع مشکلات این شهرک و پی گیری تمامی طرح‌های تولیدی آن تأکید شد.

در این جلسه که به ریاست ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا و با حضور صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران برگزار شد برای حل مشکلات تولیدکنندگان شهرک صنعتی پیشوا راهکارهایی ارائه شد.

تاجیک نوری فرماندار پیشوا گفت:  برای حل مشکلات شهرک صنعتی پیشوا، یک روز هم نباید تعلل کرد زیرا با موضوع تولید و اشتغال روبرو هستیم که جزو مسائل مهم کشور است.

تهران

پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران نیز در ادامه افزود: برای رفع مسائل موجود، اعتبارات لازم فراهم است و تمامی طرح‌های مورد نیاز شهرک پیشوا را با جدیت زیاد و در حداقل زمان ممکن اجرا خواهیم کرد.

 گفتنی است، در این جلسه در خصوص تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی، روشنایی معابر، احداث و‌ نگهداری فضای سبز، اجرای پروژه آسفالت و لکه‌گیری معابر، راه‌اندازی واحد آتش‌نشانی، احداث تصفیه‌خانه، راه‌اندازی شرکت خدماتی، احداث واحدهای تجاری، تقویت ارتباطات مخابراتی و‌ همراه اول و اجرای طرح حفاظتی و‌ مراقبتی در شهرک صنعتی پیشوا گفت‌گو شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها