|
کدخبر: 202544

مشاور مدیرعامل و رئیس روابط عمومی گروه فراب منصوب شد

«علی‌اکبر خدابخش» با صدور حکمی از سوی مدیر عامل گروه فراب به عنوان «مشاور مدیر عامل و رئیس روابط عمومی گروه فراب» منصوب شد.

در این حکم انتصاب که به امضای دکتر «علی وکیلی»، مدیر عامل گروه فراب، رسیده، آمده است: «نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی، بدینوسیله به سمت مشاور مدیر عامل و رئیس روابط عمومی گروه فراب منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام امور موفق باشید.»

علی‌اکبر خدابخش، ۵۲ ساله و مدرس و مؤلف حوزه روابط عمومی و ارتباطات است. تحصیلات او شامل کارشناسی در رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی ارشد در رشته ژورنالیسم رسانه از دانشگاه صدا و سیما است.

علی‌-اکبر -خدابخش

خدابخش علاوه بر دارا بودن تجربیاتی همچون تهیه‌کننده ارشد رادیویی، نویسنده، گزارشگر، خبرنگار و برنامه‌ساز صدا و سیما؛ دارای سوابقی همچون تدریس در دانشگاه‌های علم و فرهنگ، آزاد اسلامی و علمی کاربردی؛ مشاور معاون صدای رسانه ملی و مدیر روابط عمومی معاونت صدا؛ مدیر روابط عمومی شبکه‌های فرهنگ، پیام و آوا؛ مدیر پخش، نظارت و ارزشیابی شبکه‌های رادیویی پبام و آوا و مدیر مسئول و صاحب امتیاز مؤسسه انتشارات ایلیاگستر نیز هست.

وی همچنین دارای نشان درجه ۱ تخصص از انجمن روابط عمومی ایران بوده و گواهی استاندارد ESCO از پاریس را دریافت کرده است. خدابخش در سال ۱۳۸۳ به عنوان مدیر نمونه سازمان صدا و سیما در سال ۱۳۸۳ معرفی شده و مجری و طراح نخستین برنامه رسانه ملی در حوزه روابط عمومی های کشور با نام «هنر هشتم» است که از رادیو فرهنگ و شبکه خبر پخش می‌شده است.

گروه فنی مهندسی فراب فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ به عنوان پیمانکار اصلی احداث نیروگاه‌های آبی در ایران، آغاز کرد و با کسب موفقیت در کسب و کار محوری خود، با گسترش محدوده فعالیت‌ها در پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاه حرارتی، صنایع ریلی و بهره‌برداری و نگه‌داری، اکنون یکی از پیمانکاران پیشرو در ایران با سابقه‌ای قابل اطمینان از نظر کیفیت، کارایی، اثربخشی و ایمنی در اجرای پروژه‌های زیربنایی است.

کسب عنوان‌های «صادرکننده نمونه و ممتاز خدمات فنی و مهندسی» در سال‌های ۸۹ تا ۹۷ و همچنین کسب «مدال افتخار صادرات» در سال ۹۸، بیانگر موفقیت و عملکرد ممتاز فراب در عرصه اجرای طرح‌های بین‌المللی است.

فراب همچنین با انتخاب سازمان مدیریت صنعتی، دومین پیمانکار برتر کشور است و پروژه های زیربنایی متعددی را در حوزه‌های آب و انرژی در کشورهای کنیا، تاجیکستان، عراق و سریلانکا، اجرا کرده و یا در دست اجرا دارد.

منبع: روابط عمومي شركت فراب

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها