|
کدخبر: 165661

اشباع بازار تهران از اقلام خوراکی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: شرایط بازار کاملا معمولی و اشباع است و در تامین اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان کمبودی در واحدهای صنفی توزیع نیست.

صنعت اشباع بازار تهران از اقلام خوراکی

یداله صادقی روز چهارشنبه گفت: برای تقویت بازار هشت هزار تن برنج وارداتی، هشت هزار تن شکر دربسته بندی‌های یک کیلوگرمی، ۸۰۰ تن گوشت منجمد برای مصارف خاص و روغن مورد نیاز در حدود ۳۰هزار تن توسط شرکت‌های پخش توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این اقلام از طریق سازمان میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپر مارکت‌های منتخب صنفی در سطح استان عرضه و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

صادقی گفت: عرضه و توزیع قند در سبد توزیع سازمان صمت نیست اما افزایش نامتعارف آن توسط فروشگاه‌ها و مراکز عرضه مصداق گرانفروشی است که با دریافت گزارش مردمی با متخلفین برخورد خواهد شد.

سامانه ۱۲۴ برای گزارش متخلفان

رییس سازمان صمت تهران با اشاره به عرضه گسترده این کالا درماه مبارک تصریح کرد: توزیع اقلام اساسی در راستای تقویت بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها و پاسخگویی به افزایش تقاضا است.

 صادقی افزود: شهروندان هرگونه تخلف صنفی بویژه گرانفروشی را می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام تا بازرسان سازمان با متخلفان برخورد کنند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر