|
کدخبر: 124556

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد .

تجلیل از ایثارگران و رزمندگان شرکت شهرک های صنعتی مرکزی

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بمناسبت چهل سالگی دفاع مقدس با حضور معاونین و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی از ایثارگران تجلیل شد .

صنعت تجلیل از ایثارگران و رزمندگان شرکت شهرک های صنعتی مرکزی

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بمناسبت چهل سالگی دفاع مقدس با حضور معاونین و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی از ایثارگران تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی ، این مراسم که  با حضور معاونین، مدیران و ایثارگران شرکت برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و هدیه  ، چهار نفر  ایثارگران مورد تجلیل قرار گرفتند.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:  شهدا و ایثارگران با اهدای جان خود حق بزرگی بر گردن همگان دارند و تجلیل از آنان و خانواده هایشان وظیفه همگانی است.

thum-12c49559abd3e434486f- شهرکها

طیب میرزایی افزود :  امروز تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان یک وظیفه همگانی است چراکه این امنیت و آرامشی که امروز ما شاهد آن هستیم به‌واسطه خون شهدا و جانبازی ایثارگرانی است که در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند که ذره‌ای از خاک کشور به یغما برود.

در ادامه این مراسم آقایان غلامرضا طاهری و محسن اثنی عشری از  ایثارگران به روایتگری حوزه دفاع مقدس پرداختند و گوشه هایی از خاطرات  دوران  جنگ را بیان کردند.

گفتنی است در این مراسم گزارشی از برنامه های گرامیداشت و زنده نگه داشتن دفاع مقدس ارائه و در پایان با اهداء لوح از ایثارگران تقدیر شد .

 

منبع: شرکت شهرکهای استان مرکزی
خبرنگار: فروغ کمال آبادی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها