|
کدخبر: 124355

توسط شرکت سنگ آهن مرکزی بافق انجام شد؛

تجلیل از مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ بافق

سید مصطفی فخری بافقی یک ایران را امروز قدردان تلاش و از خودگذشتگی پیشگامان عرصه سلامت دانست و افزود: امروز با توجه به بیماری کرونا و نگرانی و هراسی که در بین مردم و خانواده ها وجود دارد، انتقال بیمار کرونایی از شهرستان به استان با وضعیت حاد جسمی و مشکلات تنفسی امری سخت و دشوار است و حضور،صبوری و تخصص شما پرسنل اورژانس تسکین دهنده خانواده بیمار است.

صنعت تجلیل از مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ بافق

مدیر HSE و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به مناسبت روز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ با حضور در مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵بافق از زحمات رئیس و پرسنل آن با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.

 سید مصطفی فخری بافقی در این دیدار به نمایندگی از مدیر عامل شرکت سنگ آهن با ابلاغ سلام و قدردانی از زحمات پرسنل خدوم اورژانس ۱۱۵بیان کرد: شما تلاشگران عرصه سلامت تعهد و تخصص را با یکدیگر همراه دارید، در آن فضای بسته آمبولانس چیزی جز ایثار شما برای نجات جان انسان نیست و اگر چه تلاش شما دیده نشود اما اجر آن در پیشگاه خداوند محفوظ است و چه زیباست که خدا مزد این ایثار را بدهد.

وی یک ایران را امروز قدردان تلاش و از خودگذشتگی پیشگامان عرصه سلامت دانست و افزود: نه تنها مدیرعامل،کارکنان و شهروندان،بلکه یک ایران قدردان زحمات شما پرسنل اورژانس هستند، امروز با توجه به بیماری کرونا و نگرانی و هراسی که در بین مردم و خانواده ها وجود دارد، انتقال بیمار کرونایی از شهرستان به استان با وضعیت حاد جسمی و مشکلات تنفسی امری سخت و دشوار است و حضور،صبوری و تخصص شما تسکین دهنده خانواده بیمار است.

مدیر روابط عمومی شرکت امیدوار شد هر چه سریعتر این بیماری از کشور و دنیا ریشه کن شود و تصریح کرد: شما مدافعان سلامت اگر تا دیروز در صف اول بودید امروز در خط مقدم سلامت و مبارزه با بیماری کرونا هستیدو این چیزی جز ایثار و از خودگذشتگی شما نیست.

در ادامه ملکزاده رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان بافق ضمن خوش آمدگویی به بیان عملکرد این مجموعه پرداخت و از حمایت و مساعدت های های مدیرعامل شرکت نیز تشکر کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها