|
کدخبر: 124349

سنگ آهن مرکزی بافق؛

اهداء ۷۵ دستگاه مایع ریز اتوماتیک به مدارس بافق

مدیر HSE شرکت سنگ آهن با اشاره به موافقت مدیرعامل مجموعه و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و با هدف حفظ سلامت دانش آموزان ، معلمین و مربیان مدارس و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد:۷۵دستگاه مایع ریز اتوماتیک، چهار هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده دست و هزار عدد ماسک در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

صنعت اهداء ۷۵ دستگاه مایع ریز اتوماتیک به مدارس بافق

غلامرضا پور مدیر HSE و فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، محمد زمان وحید رئیس بهداری آهنشهر صبح امروز به همراه قاسم زاده مدیر و میر جعفری معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش بافق با حضور نمادین در آموزشگاه های متوسط دوره اول مهدیه و متوسط دوره دوم شهید رجایی ، دستگاه مایع ریز اتوماتیک از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق اهدا نمودند.

غلامرضا پور با بیان اینکه ۷۵ دستگاه مایع ریز اتوماتیک توسط شرکت سنگ آهن به آموزش و پرورش شهرستان اهدا شده است،افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف حفظ سلامت دانش آموزان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین ایمن سازی مدارس، شرکت سنگ آهن با موافقت جناب مهندس فلاح مدیرعامل مجموعه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود برای کمک به آموزش و پرورش و با توجه به آنکه تعداد بسیاری از فرزندان پرسنل خدوم این شرکت در مدارس شهرستان در حال تحصیل هستند، چهار هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده دست،هزار عدد ماسک و ۷۵ دستگاه مایع ریز اتوماتیک در اختیار آموزش و پرورش قرار داد.

وی با اشاره به اجرای طرح کنترل وزن و چاقی در مدارس شهرستان ،افزود: در این راستا نیز شرکت سنگ آهن۲۵ دستگاه ترازو در اختیار آموزش و پرورش قرار می دهد تا دانش آموزانی که دچار اضافه وزن هستند با مشاوره تغذیه و رژیم غذایی صحیح از بیماری چاقی جلوگیری کند.

مدیر HSE شرکت سنگ آهن مرکزی اظهار امیدواری کرد که با تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با کرونا هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری در کشور باشیم.

قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش بافق نیز ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت سنگ آهن و همکاران وی که به بهترین نحو به مسئولیت اجتماعی خود عمل می کند،گفت: شرکت سنگ آهن در بحث مبارزه با بیماری کرونا در مدارس شهرستان با اهدای مایع ضدعفونی کننده دست،ماسک و دستگاه مایع ریز اتوماتیک از آموزش و پرورش حمایت کرده است.

وی توجه و دغدغه رضا فلاح مبارکه به حوزه های مختلف شهر را مثال زدنی و قابل تقدیر دانست و افزود: با مساعدت مدیرعامل شرکت اکنون چند مدرسه در حال ساخت است و در بحث های دیگر نیز این شرکت کمک های قابل توجهی به آموزش و پرورش در بحث آموزش، بهسازی و بازسازی مدارس،ورزش و… کرده است و خوشبختانه ارتباط و همکاری تنگاتنگی بین دو مجموعه وجود دارد.

منبع: روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی

ارسال نظر