|
کدخبر: 102014

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان اتفاق افتاد؛

رضایت سهامداران از عملکرد شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با حضور اکثریت سهامداران عصر روز دوازدهم خرداد در سالن جلسات شرکت فولاد امیرکبیر کاشان برگزار شد.

صنعت رضایت سهامداران از عملکرد شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

در ابتدای این مجمع مهندس شهرام عالی وند مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در سخنانی با اشاره به ثبت رکوردهای تولید روزانه، ماهیانه و سالیانه در خطوط مختلف تولید در شرکت گفت: خوشبختانه علیرغم بحران شیوع کرونا، با همت پرسنل و مدیران شرکت شاهد ثبت رکوردهای تولید در واحدهای مختلف این شرکت بودیم.

عالی وند با اشاره به سهم ۱۷ درصدی تولید گالوانیزه کشور توسط شرکت فولاد امیرکبیر کاشان گفت: این شرکت جامع‌ترین خطوط تولید گالوانیزه، نورد سرد، اسید شویی و آنیلنگ را دارد.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار تن گالوانیزه در این شرکت تولید شد که به لحاظ کمی و کیفی از مزیت دار‌ترین گالوانیزه تولیدی در کشور و خاورمیانه می‌باشد.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه امریکا در ممانعت از صادرات محصولات داخلی گفت: فولاد امیرکبیر کاشان یک برند قابل قبول و خوش اقبال در شبکه تجاری بین‌المللی محسوب شده و تاکنون محصولات کشور به کشورهای عراق، ترکیه، افغانستان و... ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ادامه از تسویه حساب کلیه صورت‌های مالیاتی ارزش افزوده تا پایان سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: این شرکت هم اکنون هیچ گونه بدهی به سازمان‌های بیمه‌ای و مالیاتی ندارد.

وی به اهتمام شرکت در ارتقای سطح آموزش نیروی انسانی و راندمان کار اشاره کرد و افزود: در سال گذشته با بومی‌سازی اقلام مورد نیاز شرکت بیش از ۳۰۰ هزار دلار صرفه جویی ارزی شد که در تعداد اقلام بومی‌سازی شده، بیش از ۱۱ درصد رشد داشته‌ایم.

عالی وند در ادامه از افزایش سهام شناور شرکت از ۱۰ درصد در سال گذشته به ۲۵ درصد در امسال گفت: این مهم نقش موثری در روند تولید و ارزش سهام دارد.

عالی وند در ادامه از دریافت تندیس بهترین جایزه ملی کیفیت در سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون ۵ شرکت فولادی در کشور موفق به دریافت تندیس و لوح‌های افتخار ملی سازمان مدیریت صنعتی شده‌اند.

وی ا اگه داد: دریافت تندیس زرین صنعت سبز کشور، دریافت تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی، دریافت لوح زرین حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی و واحد نمونه صنعتی استان اصفهان از جمله افتخارات شرکت در سال گذشته است.

شهرام عالی وند در ادامه به ایفای مسوولیت‌های اجتماعی به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت شرکت پرداخت و افزود: مشارکت بیش از دو و نیم میلیارد تومانی در حمایت از شبکه بهداشت و درمان شهرستان در مقابله با کرونا، کمک به سیلزدگان و اسیب دیدگان از بحران‌های طبیعی، کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، کمک به آموزش و پرورش و دانش آموزان بی‌بضاعت، حمایت از تیم‌های ورزشی و کمک به سازمان تبلیغات و بسیج و امور فرهنگی شهرستان از جمله اقدامات شرکت در بخش مسوولیت اجتماعی می‌باشد.

در ادامه اعضای مجمع از عملکرد هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تشکر کردند.

در ادامه سهامداران روزنامه‌های صمت و دنیای اقتصاد را به عنوان روزنامه رسمی انتخاب و شرکت توسعه معادن فلزات به جمع اعضای هیات مدیره، جایگزین شرکت پرشین بتن مقاوم گیلان شد.

در ادامه مجمع، سهامداران با تقسیم سود ۱۶۰ تومانی به ازای هر سهم موافقت نمودند.

امیر-کبیر۲

امیر-کبیر۳

امیر-کبیر۴

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها