|
کدخبر: 324713

دیدار مدیرعامل و مدیران شرکت آلومینای ایران با مسئولان ارشد خراسان شمالی

دکتر شه بخش مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آلومینای ایران با آقای دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی دیدار داشتند.

صنعت و معدن دیدار مدیرعامل و مدیران شرکت آلومینای ایران با مسئولان ارشد خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی شرکت آلومینای ایران؛ مدیر عامل شرکت آلومینای ایران در دیدار با آقای دکتر حسین‌نژاد ضمن تبریک اعیاد نوروز و عید سعید فطر، از حماسه رزمندگان دلیر سپاه پاسداران تقدیر نمودند و از حمایت‌های همه‌جانبه استاندار محترم از شرکت آلومینای ایران برای حفظ تولید و انجام برنامه‌های توسعه شرکت تجلیل نمود.

در ادامه این دیدار مدیر مجتمع، مجری طرح هیدرات‌های ویژه، معاونین و مدیران شرکت آلومینا توضیحات مبسوطی از آخرین فعالیت ها و دستاوردهای بخش‌های مختلف شرکت در  سال گذشته ارائه نموده و برخی برنامه های شرکت در سال ۱۴۰۳  برای تحقق جهش تولید را گزارش نمودند.

در این دیدار استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: رشد ظرفیت اسمی صنایع استان به ویژه آلومینای ایران و کارخانه‌ی آلومینای جاجرم در سال جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت، زیرا این عامل در تحقق شعار سال کمک قابل توجهی خواهد کرد.

وی تحقق و تقویت کشور با ارتقای شاخص‌های اقتصادی را تنها از طریق افزایش تولید ممکن دانست و افزود: برای این مهم باید صنایع بیش از ظرفیت اسمی خود کار کنند و امیدواریم در سال جهش تولید بتوانیم تحولی در بخش تولید داشته باشیم.

وی با تاکید بر تلاش برای فعال تر کردن منابع راکد، افزود:  باید از روند فعلی خارج شویم و اعداد را تغییر دهیم تا توسعه به خوبی و هر چه بیشتر و سریعتر محقق شود.

حسین‌نژاد دلیل شکل گیری توده های جمعیتی و ماندگاری مردم در منطقه کویری جاجرم را وجود صنعت آلومینا دانست.

وی با تاکید بر تلاش ها برای تعیین تکلیف  معدن تاش، گفت: خوشبختانه شرکت آلومینای ایران در مجموع عملکرد خوب و مورد رضایتی داشته است.

شرکت-آلومینای-ایران۲

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها