|
کدخبر: 274605

قدردانی شورای آموزش و‌ پرورش فیروزه از همدلی فولاد خراسان

توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر تهیه شده در قالب پویش «مهر همدلی» فولاد خراسان در مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه و‌اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان و حضور نمایندگان مدیریت شرکت «مجتمع فولاد خراسان» در آستانه بازگشایی مدارس آغاز شد.

صنعت و معدن قدردانی شورای آموزش و‌ پرورش فیروزه از همدلی فولاد خراسان

در  پویش «مهر همدلی» که به ابتکار مدیرعامل مجتمع فولاد برگزار شد، با استقبال قابل توجه همکاران شرکت و خیّرین، بالغ بر ۲میلیارد و ۹۰ میلیون ریال کمک‌های نیک اندیشانه جمع‌آوری و با هدف تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم، در اختیار اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزه قرار گرفت.

فرماندار  شهرستان فیروزه در این مراسم با قدردانی از مشارکت‌ شرکت مجتمع فولاد خراسان در جلوگیری از  بازماندن دانش آموزان‌کم‌بضاعت از تحصیل در شهرستان فیروزه افزود: حضور مدیران متعهد و با روحیه جهادی در فولاد خراسان، سرمایه‌ای برای شهرستان فیروزه است.

باغیشنی افزود: اهتمام و‌توجه چندساحتی مدیرعامل فولاد خراسان در زمینه‌های مختلف، اعم از فرهنگی، مذهبی، آموزشی و… در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت شایسته‌ی قدردانی است.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزه نیز با بیان این که ان‌شالله با کمک همدلانه ‌فولاد خراسان  هیچ‌دانش آموزی در شهرستان به خاطر محرومیت بدون لوازم التحریر نخواهد ماند، افزود: کمک‌های امسال فولاد خراسان به حوزه تعلیم و تربیت در پیشینه آموزش و پرورش شهرستان بی نظیر بود و علاوه بر ساماندهی کمک خیّران در قالب پویش «مهر همدلی» امسال در بحث تامین تجهیزات بیش از ۴میلیارد ریال به ما کمک کرده اند.

ابوالفضلی همچنین اعلام کرد: پویش مدرسه سازی برای حذف مدارس فرسوده و ناایمن، امسال با حضور و مشارکت خیّران دلسوز شهرستان و اعلام آمادگی مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان کلید خواهد خورد.

در این مراسم، بقراط، مدیر روابط عمومی فولاد خراسان، به نیابت از مدیرعامل شرکت، برای حضور نماینده مجتمع فولاد خراسان در شورای آموزش و پرورش فیروزه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف پیوند جدی‌تر آموزش، صنعت و اشتغال اعلام آمادگی کرد.

شفیعیان، معاون برنامه‌ریزی فولاد خراسان نیز از تاکید مدیرعامل شرکت بر همکاری همه‌جانبه‌ی بزرگ‌ترین قطب صنعت‌ شرق کشور با حوزه تعلیم و تربیت خبر داد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر