|
کدخبر: 265909 نیما مجدی

گفت و گوی گسترش نیوز با نماینده مجلس یازدهم؛

بهارستانی ها رای استیضاح وزیر صمت را پس گرفتند

در حالی امروز (سه شنبه ۳۱خرداد ماه )، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۳۶ رای؛ طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع دادند که نماینده گرمسار از پس گرفتن رای ها خبر داد.

صنعت و معدن بهارستانی ها رای استیضاح وزیر صمت را پس گرفتند

در حالی حسینی کیا، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام این که طرح استیضاح فاطمی امین وزیر صمت با ۳۶ امضا به کمیسیون صنایع و معادن رسیده  گفت: سه شنبه هفته آینده بررسی این طرح در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن قرار می گیرد و تا پیش از برگزاری نشست کمیسیون صنایع و معادن، احتمال پس گرفتن درخواست های استیضاح کم است اما در این راستا؛ اردشیر مطهری شاهرود نماینده مردم گرمسار از پس گیری رای نمایندگان به گسترش نیوز خبر داد.

اردشیر مطهری شاهرود نماینده مردم سمنان «گرمسار» در گفتگو با گسترش نیوز گفت: « تا به الان (ساعت ۱۱:۵۵ صبح) و طبق آخرین خبری که دارم، رای ها توسط نمایندگان مجلس پس گرفته شده است».

وی ادامه داد: «تا الان هشت رای باقی مانده و مابقی پس گرفته شده است و به نظر می رسد طرح استیضاح وزیر از دستور خارج شده است».

به گفته مطهری شاهرود ، البته تعدادی از دوستان پی گیر هستند اما آنچه که مسلم است امضاهای قبلی طبق آخرین اخبار که بنده  از صحن علنی دارم تعداد رای ها کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: «چون تعداد امضاها کاهش یافته و به حد نصاب نرسیده از دستور خارج شده است».

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها