|
کدخبر: 262643

اختصاصی گسترش نیوز؛

محسن رضایی به بازدید شهرک های صنعتی استان خوزستان می رود؟

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهوری در سفر یک روزه خود به خوزستان، قصد دارد از مناطق صنعتی بازدید کند.

صنعت و معدن محسن رضایی به بازدید شهرک های صنعتی استان خوزستان می رود؟

معاون اقتصادی رئیس جمهور روز گذشته (دوم خردادماه) در سفری یکروزه وارد خوزستان شد. گفته می شود،‌ از برنامه های مورد نظر وی، بازدید از بندر امام(ره) و انبارهای ذخیره کالا، حضور در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان و بازدید از برخی صنایع استان است .اما گویا به علت وقوع گرد و غبار و لغو شدن پروازها برنامه سفر وی به این استان با تاخیر انجام شده است.

مهدی صفوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر در گفتگو با گسترش نیوز با بیان این که امروز (سوم خردادماه)، قرار بر این بود تا محسن رضایی به بوشهر  بیاید ادامه داد: «این در حالی است تا این لحظه خبری از ورود معاون اقتصادی رئیس جمهور به بوشهر منتشر نشده است».

وی در پاسخ به این سوال که برنامه وی در بوشهر چه خواهد بود؟ یادآور شد: « یکی از مهمترین برنامه هایی که معاون اقتصادی، رئیس جمهور بر آن تاکید دارد بازدید از شهرک ها و نواحی صنعتی است که امیدواریم با حضور در استان بوشهر این اتفاق بیفتد.

گفته می‌شود، امروز استان خوزستان و بوشهر به علت رخداد ریزگردها و آلودگی شدید هوا تعطیل است و به احتمال  زیاد امکان لغو بازدید محسن رضایی از هر آنچه که از پیش برنامه ریزی شده وجود دارد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها