|
کدخبر: 244553

۳۱ واحد تولیدی در این استان از رکود خارج شد

استاندار سمنان گفت: ۳۱ واحد تولیدی راکد استان از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون به چرخه تولید بازگشت و این روند همچنان ادامه دارد.

صنعت و معدن ۳۱ واحد تولیدی در این استان از رکود خارج شد

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست تشریحی طرح درج قیمت تولید کالا با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید و تولیدکنندگان در سال‌های اخیر بیان کرد: حمایت از تولیدکنندگان تکلیف دولت است و از آغاز فعالیت دولت سیزدهم، هیچ واحد تولیدی در استان سمنان تعطیل نشده است.

وی افزود: طرح درج قیمت تولید بر کالا مانند هر طرح دیگر مزایا و معایبی دارد و قطعا با همکاری تولیدکنندگان و مصرف کنندگان معایب طرح برطرف می‌شود.

استاندار سمنان گفت: نشست‌های ستاد تنظیم بازار استان هر هفته به صورت منظم برگزار و برای ایجاد ثبات اقتصادی در استان تلاش می‌شود.

هاشمی با تاکید بر لزوم وحدت در شرایط سخت اقتصادی گفت: از همراهی مردم، بازاریان و تولید کنندگان استان سمنان قدردانی می‌کنم و این اطمینان را می‌دهم که طرح درج قیمت تولید بر کالا در استان سمنان به بهترین شکل اجرا می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ادامه سفر یک روزه خود به سمنان، از چند واحد تولیدی نیز بازدید می کند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها