|
کدخبر: 252970

البرز رتبه دار پرداخت تسهیلات رونق تولید

رئیس سازمان صمت البرز گفت: در سال گذشته و در قالب مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ۳۵ هزار ۱۶۸ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی البرز پرداخت‌شده و این استان در این شاخص، رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

رامین ربیعی افزود: در این مدت از مجموع ۲۷۵ مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید، ۲۳۳ مورد عملیاتی شده و تسهیلات درخواستی واحدهای صنعتی استان با همکاری مناسب بانک‌های عامل پرداخت‌شده است.

وی ادامه داد: در قالب تسهیلات نوسازی و بازسازی نیز ۱۲ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز داشته‌ایم که ۷ مصوبه به ارزش ریالی بیش از ۴۲۷ میلیارد ریال عملیاتی شده است.

رئیس سازمان صمت البرز تصریح کرد: در این مدت، ۶۷۷ پرونده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و ۷۵۱ مصوبه نیز به تصویب اعضا رسیده است.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰، بیش از ۷۴ درصد مصوبات کارگروه تسهیل در چارچوب ۵۶۶ مصوبه عملیاتی شده و حدود ۲۵ درصد مصوبات نیز در دست اقدام و در حال پیگیری از سوی دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز اعلام کرد: حدود ۶۶ درصد مصوبات در خصوص مسائل بانکی شامل درخواست سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و استمهال بوده است.

وی ادامه داد: حدود چهار درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در حوزه تأمین اجتماعی، ۵ درصد در امور مالیاتی و ۲۵ درصد نیز در سایر موارد بوده است

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها