|
کدخبر: 241482

رشد ۴۶ برابری سرمایه در فولاد اکسین خوزستان

حسین ناطقی مدیر عامل تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان آخرین وضعیت عملکرد تعاونی را تشریح کرد، وی گفت: در اجرای سیاست های تیم مدیریتی شرکت و با هماهنگی و پیگیری هیأت مدیره این تعاونی خوشبختانه در حال حاضر شاهد روند رو به رشد در سود آوری تعاونی می باشیم.

در همین راستا موفق شدیم سرمایه تعاونی مصرف کارکنان شرکت را از ۱۵۰ میلیون ریال به ۶.۶۹۳.۳۰۰.۰۰۰ ریال افزایش دهیم که در نوبه خود کم نظیر و حائزاهمیت می باشد.

فولاداکسین-خوزستان

ناطقی افزود، از آنجا که سهامداران تعاونی مصرف کارکنان شرکت می باشند، به همین جهت سعی کردیم جهت رفاه همکاران قرارداد های مختلفی را در زمینه خدمات رفاهی و مصرفی با مراکز معتبر در سطح کلان شهر اهواز منعقد نماییم.

وی حمایت های مهندس آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان که خود از بدنه این شرکت می باشد را در دستیابی به این موفقیت بسیار مهم دانست و از ایشان تقدیر و تشکر نمود.

مدیر عامل تعاونی مصرف کارکنان گفت، سود حاصله از عملکرد تعاونی به کارکنان این شرکت می رسد و خداوند را شاکرم با همدلی تک‌تک اعضا هیات مدیره تعاونی رفته رفته شاهد شکوفایی تعاونی خواهیم بود که اگر همین نرخ رشد درسال های اتی به ارمغان آید سرمایه تعاونی رقم چشمگیری خواهدداشت.

منبع: معدن نامه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها