|
کدخبر: 234165

رشد ۹۲ درصدی درآمدها در ذوب آهن

بیشترین درآمد شرکت ذوب‌ آهن اصفهان در آذر ماه سال ۱۴۰۰ از فروش محصول «میلگرد» با نرخ فروش ۱۵ میلیون و ۱۴۴ هزار تومان در ازای هر تن در بازار داخلی بوده که با رشد ۷درصدی نرخ فروش نسبت به ماه گذشته مواجه بود.

شرکت ذوب‌ آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال‌جاری مجموع درآمد حاصل‌شده از فروش محصولات تولیدی خود را طی دوره یک ماهه برابر ۳۱.۲۹۴ میلیارد ریال اعلام کرده و درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای آذر ماه ۱۴۰۰ از فروش محصولات کسب کرده مبلغ ۲۵۴.۰۵۱ میلیارد ریال بوده است. درآمدی که این شرکت فولادی در آذرماه از فروش محصولات تولیدی خود به دست آورده در بازار‌های داخلی و صادراتی بوده که بیشترین سهم متعلق به بازار داخلی با ۱۹.۹۳۳ میلیارد ریال بود.

برپایه این گزارش باید اشاره شود که درآمد شناسایی شده ناشی از فروش محصولات در بازار صادراتی برابر ۱۱.۳۶۱ میلیارد ریال بوده که ۳۶درصد از کل درآمد‌های ذوب در آذرماه را تشکیل داده است.

شرکت ذوب‌ آهن اصفهان در نهمین‌ماه سال، طی مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۶۹درصد رشد را تجربه کرد همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسید، افزایش ۹۲درصدی را مشاهده کرد. این شرکت فولادی ۴۴/ ۲درصد رشد درآمد ماهانه (آبان به آذرماه) را به همراه داشت. از سوی دیگر، درآمد صادراتی ذوب‌آهن اصفهان در آذرماه ۱۱.۳۶۱میلیارد ریال بوده و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع درآمد حاصل‌شده این بخش به۱۱۱.۶۰ میلیارد ریال رسیده که دربرگیرنده ۴۴درصد از کل درآمد به‌دست‌آمده طی مدت ۹ ماه است.

ارسال نظر