|
کدخبر: 228211

شریفانی: ذوب آهن از پیشرفته ترین صنایع کشور است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، یکم دی ماه در حاشیه بازدید از ذوب آهن اصفهان گفت: ما هر سال با نمایندگان این نهاد در واحدهای دانشگاه آزاد اسامی سراسر کشور یک نشست برگزار می کنیم و در این نشست ها با تبادل نظر به ارایه راهکار برای مشکلات موجود می پردازیم .

صنعت و معدن شریفانی: ذوب آهن از پیشرفته ترین صنایع کشور است

حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی افزود: در حال حاضر نیز بنا به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه و نقش محوری ذوب آهن اصفهان در صنعت به ویژه صنایع فولادی کشور و به منظور افزایش آگاهی همکاران خود در مورد آخرین پیشرفت ها، تحقیقات و تحولات تولیدی ذوب آهن اصفهان، این شرکت را برای محل برگزاری نشست خود انتخاب کردیم.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان از بزرگترین و پیشرفته ترین صنایع کشور است و نمایندگان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در این شرکت و کسب اطلاعات لازم، نیازها، یافته ها و حاصل مشاهدات خود از زحمات کارکنان و صنعتگران را به اساتید و دانشجویان منتقل خواهند کرد.

شریفانی افزود: من با ۳۰ سال سابقه کار و حضور در دانشگاه ها، فرایند تولید آهن، پیشرفت و دستاوردهای ذوب آهن اصفهان برایم جذاب و جالب بود و اعتقاد دارم تولید محصولات با کیفیت و مورد نیاز کشور دستاورد بزرگی برای ذوب آهن اصفهان است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها