|
کدخبر: 224881

تاکید ایدرو بر شتاب‌بخشی اجرای طرح‌های صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات‌عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در دیدار استاندار آذربایجان غربی، بر شتاب‌بخشی اجرای طرح‌های صنعتی در این استان تاکید کرد.

صنعت و معدن تاکید ایدرو بر شتاب‌بخشی اجرای طرح‌های صنعتی

محسن صالحی‌نیا با اشاره به رویکرد توانمندسازانه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: این سازمان از مشارکت بخش غیردولتی در پروژه‌های صنعتی استقبال می‌کند و آماده انتقال دانش انباشته و تجارب خود در فرآیند‌های مشارکت با بخش خصوصی برای توانمند‌سازی و پشتیبانی‌های قانونی، تسهیلگرانه و توسعه‌ای است. 

محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی هم در این دیدار سرمایه‌گذاری ایدرو و مشارکت در پروژه‌های صنعتی را خواستار شد.

صالحی‌نیا و معتمدیان در این دیدار همچنین ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی در منطقه از طریق امکان‌سنجی توسعه و راه‌اندازی خط تولید خودرو زامیاد و نیز بررسی‌های راه‌اندازی منطقه اقتصادی سرو–ارومیه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انعقاد تفاهمنامه جامع همکاری

با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، انتشاراتی، برگزاری رویدادها و دوره‌های علمی، تخصصی و حرفه‌ای، در حوزه صنعت بانکداری دیجیتال، تفاهمنامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و هلدینگ صاد (بانک صادرات) منعقد شد. به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت صنعتی، این تفاهمنامه به امضای ابوالفضل کیانی‌بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و صادق فرامرزی، مدیرعامل هلدینگ صاد رسید.

بنا به این گزارش، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با صنعت بانکداری دیجیتال، برگزاری دوره‌های آموزشی و حمایت از پایان‌نامه‌های این مقاطع، همچنین برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای ملی و بین‌المللی از مفاد این تفاهمنامه است.

طراحی و اجرای پروژه‌های آموزشی و مشاوره‌ای در صنعت بانکداری دیجیتال مانند دوره‌های اجرایی و عالی مدیریت کسب‌وکار در حوزه‌های بانکداری (MBA) و (DBA) و دوره‌های تخصصی به صورت کاربردی و با صدور گواهینامه‌های مشترک از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.

کیانی‌بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران در این جلسه با معرفی فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان، با اشاره به قدمت ۶۰ ساله سازمان مدیریت صنعتی اظهارکرد: تا کنون بیش از ۵ هزار طرح مشاوره‌ای و ۴۰۰ عنوان آموزش کاربردی از جمله در حوزه بانکداری دیجیتال اجرا کرده‌ایم و آماده‌ایم با توجه به پیشینه همکاری و تعاملات بین‌المللی با دانشگاه‌های آلمان، فرانسه، هلند و ایتالیا، دوره‌های مشترکی با هلدینگ صاد برگزار کنیم.

کیانی‌بختیاری درباره موضوعات تفاهمنامه اظهارکرد: یکی از محورهای اصلی فعالیت سازمان مدیریت صنعتی، بحث تحول دیجیتال و موضوع انقلاب صنعتی چهارم است که در این زمینه با هلدینگ صاد آماده همکاری هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی یادآور شد: سازمان مدیریت صنعتی با همکاری سمپاد، المپیاد مدیریت و اقتصاد را برگزار می‌کند و آماده است در زمینه استعدادیابی همکاری مشترکی با هلدینگ صاد داشته باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های سازمان مدیریت صنعتی می‌توانیم دوره‌های مسئولیت اجتماعی، مدیریت دانش و دوره‌های مدیران تراز جهانی را به صورت اختصاصی برای بانک‌ها برگزار کنیم.

ارکان تحول دیجیتال

در این جلسه همچنین صادق فرامرزی، مدیرعامل هلدینگ صاد با معرفی این هلدینگ اظهارکرد: راه‌اندازی این مجموعه با رویکرد ایجاد تحول دیجیتال در بدنه بانک صادرات و اجرای طرح‌های استراتژیک در حوزه فناوری اطلاعات صورت گرفته و ماموریت اصلی آن ارائه خدمات نوآوری و فناوری با هدف دستیابی به تحول دیجیتال است که در این مسیر امیدواریم از دانش و تجربه سازمان مدیریت صنعتی استفاده کنیم.

وی افزود: تحول دیجیتال در هر مجموعه‌‌ای سه رکن اساسی دارد و فرآیندها و سیستم‌ها، فرهنگ سازمانی و نیروی انسانی و خدمات به مشتریان را در سطوح گوناگون متحول خواهد کرد که در این بین، نکته اصلی که به‌عنوان چالش با آن مواجه هستیم ایجاد فرهنگ تحول و عجین کردن تمامی ارکان با آن است که در این راه امیدواریم با کمک سازمان مدیریت صنعتی بتوانیم این امر خطیر را به خوبی اجرا کنیم.

در پایان این جلسه، تفاهمنامه‌ امضاشده میان طرفین مبادله شد. 

منبع: ایدرو نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها