|
کدخبر: 220725

بهترین قیمت انواع آهن آلات ( میلگرد ، ورق ، تیرآهن ، نبشی ، ناودانی ، سپری )

آهن آلات از مهم‌ترین محصولات مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد که از جنس فولاد تولید شده و به صورت های گوناگونی عرضه می گردد. این محصولات  دارای کاربرد های زیاد و خاصی هستند که نمی توان به راحتی جایگزینی برای آن ها در نظر گرفت.  قیمت این محصولات فولادی به صورت متناوب در حال تغییر است و چون قیمت آهن آلات نقش بسزایی در نوسانات هزینه های جاری ساخت پروژه ها دارند ، سازندگان و صاحبین پروژه‌ها قیمت این محصولات فولادی را به صورت روزانه پیگیری می‌کنند. این امر موجب می گردد که نوسان شدید قیمت آهن آلات در بازار به ضرر سازندگان پروژه‌های ساختمانی و صنعتی تمام می‌شود، چون این اختلاف قیمت در کوتاه مدت چندان قابل پیش بینی نیست.بنابراین کارفرمایان به دنبال بهترین قیمت از این محصولات هستند.

به همین دلیل شرکتی که آهن آلات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهد متقاضی  بیشتری در بین خریداران دارد. در ایران نیز سازمان هایی با هدف رشد اقتصاد کلان جامعه و حتی صنعت ساخت و ساز این محصولات فولادی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می‌کنند. حائز اهمیت است انواع مختلف آهن آلات با توجه به فلز به کار رفته در آن‌ها، شکل، نوع استفاده و خصوصیات بسیار دیگری از قیمت ‌های متنوعی دارند.  به همبن خاطر هر محصول آهنی فقط با محصول مشابه خود از نظر قیمت مقایسه می‌شود. به طور کلی قیمت آهن آلات مانند قیمت طلا و شمش به صورت روزانه دچارتغیی قیمت می‌شود. در ادامه به نکات مهم تعیین کننده قیمت انواع مختلف آهن آلات پر کاربرد را اشاره خواهیم کرد. در کنار این عوامل تعیین کننده قیمت، تعریف کوتاهی از انواع آهن آلات را به منظور برای آشنایی بیشتر شما عنوان می کنیم.

قیمت میلگرد

میلگردها پروفیل های فولادی با قدرت و انعطاف‌ بسیار بالا می باشند که دارای دو نوع آجدار و ساده تولید می‌شوند. میلگرد پروفیلی با سطح مقطع دایره‌ای و توپر است که بیشتر افراد با آن آشنایی دارند. میلگردها در ضخامت‌های مختلفی تولید می شوند که ضخامت آن‌ها بر حسب شماره‌ای که برایشان در نظر گرفته شده، تعیین می‌شود. بیشترین کاربرد میلگرد درصنعت ساختمان متعلق به میلگرد آج دار است. این محصولات به طور عمده از فولاد ساخته می‌شوند که با توجه به این امر در شرکت‌های مختلفی تولید می‌شوند، در نتیجه دارای کیفیت متنوعی هستند. این ویژگی‌ها معیارهای تعیین قیمت آهن آلات هستند. عوامل تاثیر گذار درقیمت میلگرد عبارتند از:  میزان تقاضا در بازار، طول و وزن هر شاخه میلگرد، ساده یا آج دار بودن آن، نرخ ارز، قیمت شمش، نوسان قیمت جهانی فولاد و حتی شرکت تولیدی آن.

قیمت میلگرد

قیمت نبشی

نبشی از مهم‌ترین مصالح و پروفیل‌های ساختمانی می باشد و سطح مقطع آن به صورت دو ضلع عمود بر هم است. این نوع پروفیل پرکاربرد  بوده و به شکل مرکب و تنها در پروژه‌های گوناگون ساختمانی از آن استفاده می شود. این محصول به صورت شاخه و قطعات بریده شده کوچک‌تر در سازه‌های فلزی ساختمان‌ها به کاربرد دارد. ویژگی‌های بارز نبشی، اندازه بال و ضخامت آن است. قیمت نبشی همانند قیمت آهن آلات بر طبق تغییرات نرخ ارز، میزان تقاضای بازار، تغییرات جهانی قیمت فولاد، هزینه‌های حمل و نقل، کارخانه تولیدکننده و عوامل دیگر تعیین می گردد.

قیمت نبشی

قیمت ناودانی

ناودانی  در اصل مقطع فولادی است که در دسته پروفیل‌های باز دسته بندی می‌شود و در گروه  محبوب‌ترین و پرکاربردترین آهن آلات ساختمانی می باشد. این محصول در اندازه‌ها و ابعاد گوناگونی تولید می گردد.  وزن و قیمت هر کدام از انواع ناوردانی متفاوت هستند. تعریف ناودانی در اصطلاح صنعتی این گونه است: سطحی افقی که به آن جان می‌گویند و دو سطح عمودی به نام بال بر روی آن سوارند. این نوع آهن آلات در جنس های گوناگونی چون فولاد کربن، گالوانیزه، آلومینیوم، استیل و تولید می گردد. از نظر وزنی این محصول در دو گروه سبک و سنگین قرار می‌گیرد و نوع سنگین آن بیشتر در صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این ترتیب در تعیین قیمت ناودانی ، وزن محصول، جنس آن، ابعاد و سایز ناودانی، کارخانه سازننده و عوامل بسیار دیگر تاثیر بسزایی دارند.

قیمت ناودانی

قیمت تیرآهن

تیرآهن نیز ازمعروف ترین نوع آهن آلات ساختمانی است  که دارای سطحی مقطعی به شکل H می‌باشد و انواع گوناگونی دارد. به دلیل اینکه  اکثر پروژه‌های ساختمانی از اسکلت آهنی تشکیل می‌شوند، پیگیری روزانه قیمت آهن آلاتی چون تیرآهن اهمیت بالایی خواهد داشت. قیمت تیرآهن با توجه به عواملی از جمله کارخانه تولیدی و کیفیت آن، قیمت بازتر جهانی آهن، میزان تقاضا و عرضه، هزینه‌های حمل و نقل و غیره تعیین می شود.

قیمت ورق

ورق همان گونه که از نام آن پیداست به صفحات فلزی گفته می‌شود که دارای ضخامت و ابعاد گوناگونی است. ورق‌ها در فرایندهای صنعتی خاصی نازک می شوند و در انواع سطوح آج دار و خش دار تولید می گردند. این محصول از فلزهای مختلفی از جمله آلومینیوم، مس، برنج و فولاد ضد زنگ ساخته می‌شود ودارای انواع گوناگونی چون ورق سیاه ، گالوانیزه ، استیل و روغنی است. ورق‌ها با کیفیت، ضخامت و مواد اولیه متنوعی به شکل رول یا برش خورده عرضه می‌شوند. این عوامل تاثیر مستقیمی در قیمت نهایی محصول خواهد داشت. علاوه بر این که  چنین معیارهای در تعیین قیمت ورق نقش دارند ، قیمت این محصول بر اساس سایر پارامترهای تعیین قیمت آهن آلات نیز مشخص می‌شود .

بهترین قیمت آهن آلات

چنانچه به دنبال قیمت آهن می باشید و افزایش بسیار زیاد  قیمت‌ها در خرید این محصولات و استارت یا ادامه پروژه‌های گوناگون شما را متزلزل ساخته است،  به سایت قیمت آهن مراجعه کنید تا با بررسی قیمت‌های مناسب بهترین  و باکیفیت‌ترین آهن آلات  برای ادامه پروسه کاری خود به سمت یاری رسانیم.  این مجموعه در سال ۱۳۹۰ احداث شده و هدف آن بهبود و رشد صنعت ساخت و ساز با بهترین و مقاوم‌ترین آهن آلات ساختمانی در این عرصه می باشد. شرکت اسنپ فلز دارای گروه کارشناسی باتجربه‌ای است. لیست قیمت محصولات از قبیل انواع میلگرد ( آجدار ، ساده ، کلاف ) ، نبشی ، ناودانی ، سپری ، تیرآهن ( IPE ، هاش ، لانه زنبوری ) ، ورق ( سیاه ، روغنی ، گالوانیزه ، استیل ) به صورت روزانه در سایت قیمت آهن  به آدرس https://snappfelez.com  به روز رسانی می گردد و این امکان را به شما خواهد داد تا قیمت ها را به راحتی با سایر شرکت ها مقایسه کنید.همچنین پیش از خرید شما می‌توانید با کارشناسان این شرکت از طریق شماره 02166303000 تماس گرفته و مشاوره لازم را  در خصوص خرید تمام محصولات آهن دریافت نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها