|
کدخبر: 214651

معاون وزیر صمت در سفر به همدان:

واحدهای توانمندی در شهرک صنعتی ویان فعال هستند

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بازدید از شهرک صنعتی ویان، با اشاره به وجود بیش از ۵۷ واحد فعال در این شهرک صنعتی، این شهرک را دارای واحدهای فعال توانمند دانست.

صنعت و معدن واحدهای توانمندی در شهرک صنعتی ویان فعال هستند

به گزارش گسترش نیوز در همدان، اکنون علی رسولیان، معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  به همراه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان و نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس و هیئت همراه در حال بازدید ازچند ناحیه و شهرک صنعتی است. 

 

واحدهای توانمندی در شهرک صنعتی ویان فعال هستند

معاون وزیر صمت با بیان اینکه بیش از ۵۷ واحد  در شهرک صنعتی ویان مشغول به فعالیت هستند در میان آن ها واحدهای توانمندی وجود دارد،  گفت: بازدیدهایی را از واحدهای مختلف شهرک داشتیم و درخواست هایی نیز مطرح شد که پیگیری‌های لازم و تامین خواست ها محقق خواهد شد.

رسولیان در حاشیه این بازدید ها در گفتگویی عنوان کرد: با توجه به دعوتی که  از سوی نماینده مجلس و مردم این منطقه از بنده در خصوص بازدید از برخی نواحی  و شهرک های صنعتی به عمل آمد در منطقه حضور پیدا کردیم. بازدیدی را از شهرک صنعتی ویان انجام دادیم که خوشبختانه واحدهای بسیار خوبی در حال احداث و ایجاد هستند.

بخش فولاد راد مجموعه توانمندی است

 وی ادامه داد: واحد فولاد راد مجموعه توانمندی است که مشغول به فعالیت است و تا پایان سال جاری واحدی دیگر را به بهره‌برداری خواهد رساند. این واحد از واحدهای منحصر به فرد است که حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این واحد دارای مطالبه ای در خصوص تامین مالی بود که با پیگیری های به عمل آمده با بانک ملت این موضوع تامین خواهد شد. واحد فولاد در پی  بهره‌برداری و توسعه واحد  موجود است.

رسولیان با بیان اینکه واحد پترو کک آرین در زمینه تولید خمیر های الکترو گرافیتی فعال است، گفت: این واحد نیز در شهرک صنعتی ویان فعال است و درخواستی در خصوص توسعه واحد مرتبط  داشتند تا این که بتوانند بقیه زنجیره تولید کالا را در داخل ایجاد کنند که عملاً تولیدش در ایران اتفاق نمی افتد. امیدواریم که با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود و عزمی که در بخش خصوصی وجود دارد سریعتر این خواست محقق شود.

مدیر عامل صنایع کوچک تصریح کرد: آنچه که در این شهرک صنعتی مشاهده کردم این است که بیش از ۵۷ واحد فعال هستند و  واحد های زیادی نیز به همین میزان  در حال ایجاد هستند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها