|
کدخبر: 210833

ثبت ۳ رکورد جدید در فولاد خراسان

کارکنان خطوط تولید مجتمع فولاد خراسان، در حالی نخستین ماه پاییز را پشت سر گذاشتند، که پس از رفع محدودیت های ناشی از کمبود برق، توانستند سه رکورد تولید را در این شرکت جا به جا کنند.

صنعت و معدن ثبت ۳ رکورد جدید در فولاد خراسان

 مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان اعلام کرد: جهادگران تولید فولاد خراسان برای سومین بار در سال ۱۴۰۰ موفق به شکستن رکورد تولید  آهن اسفنجی شده و نیز برای چهارمین بار رکورد تولید گندله را در این شرکت جا به جا کردند.

به گفته "کسری غفوری"، کارکنان پرتلاش مجتمع فولاد خراسان، با ثبت رکورد ۱۹۷ هزار و ۶۹۳ تن در واحد گندله سازی، در مهر ماه بالاترین میزان تولید گندله در این کارخانه را از ابتدای راه اندازی تا کنون رقم زدند و همزمان، با تولید ۷۳هزار و ۲۲ تن آهن اسفنجی، رکورد ماهانه تولید در کارخانه احیامستقیم شماره۲ را ثبت و علاوه بر ارتقای رکورد  در این ناحیه «مجموع تولید ماهانه» دو کارخانه احیا مستقیم را با ۵۶۰تن ارتقا به تناژ ۱۳۸ هزار و ۱۱۸ تن رساندند.

غفوری با ابراز خرسندی از تلاش و انگیزه بالای کارکنان شرکت، افرود: کسب این موفقیت ها، بلافاصله  پس از رفع محدودیت‌های انرژی و در آستانه عید فرخنده میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع)، نشان از روحیه جهادی و انگیزه و تعهد بالای همکاران فولاد خراسان در بزرگترین جبهه صنعت شرق کشور دارد.  

معاون بهره برداری شرکت نیز با بیان این که شرکت مجتمع فولاد خراسان در تابستان سال جاری به دلیل وجود محدودیت‌های شدید انرژی، نتوانست به ظرفیت‌های فولادسازی دست یابد، یادآور شد: به محض رفع محدودیت‌ها، فعالیت تولیدی خود را افزایش داده و پس از گذشت کمترین زمان ممکن، موفق به ثبت رکورد تولید ماهانه۱۹۷ هزار و ۶۹۳ تن گندله شدیم که رکورد قبلی خود را (در خرداد ماه سال جاری) با تناژ ۱۹۵ هزار ۷۶۲ تن بود به میزان ۱۹۳۱ تن ارتقا داده ایم.

فرشید فضیلتی با بیان این که در کارخانه احیا مستقیم۲ موفق به ثبت رکورد تولید ماهانه۷۳ هزار و ۲۲تن آهن اسفنجی که رکورد قبلی خود را در اردیبهشت ماه سال، به میزان ۱۶۰۷ تن ارتقا داده و همچنین مجموع تولید واحدهای احیا مستقیم را با ۱۳۸ هزار و ۱۱۸ تن تولید نسبت (اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) از ۵۶۰ تن ارتقاء بخشیدند.

مدیر عامل فولاد خراسان بیان کرد:   اگرچه به دلیل محدودیت‌هایی که در فصل تابستان تجربه کردیم و محدودیت‌هایی که در زمستان خواهیم داشت، ممکن است از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده فاصله بگیریم اما همه تلاش خود را برای جبران عقب‌افتادگی‌ها خواهیم داشت.

کسری غفوری افزود: در آستانه این عید فرخنده به همکاران متعهد، مومن و پرتلاشم در فولاد خراسان، که در آغاز دوباره روال عادی تولید پس از مشکلات قطعی برق در تابستان امسال، بار دیگر با همت و همدلی جانانه خود مهرماه را به نیروی اراده خود در ارتقای تولید آذین بستند تا با خلق سه رکورد کم نظیر تولیدی، به استقبال عید میلاد پیامبر(ص) برویم، خداقوتی صمیمانه و تبریک مضاعف عرض می کنم و امیدوارم به برکت این ایام فرخنده، شاهد استمرار کامیابی های خانواده بزرگ فولاد خراسان در رونق تولید، ایفای مسئولیت های اجتماعی در قبال همشهریان و هم وطنان و تحقق پایداری تولید و به بار نشستن طرح های توسعه در بزرگ ترین قطب تولید فولاد شرق کشور باشیم.

ارسال نظر