|
کدخبر: 208836

فولاد هرمزگان صنعت پیشرو در مسئولیت های اجتماعی

مدیرعامل فولاد هرمزگان در کمیته رفع موانع تولید استان هرمزگان که با حضور مهدی دوستی استاندار، و بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور و دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشوربرگزار شد ، مشکلات ناشی ازقطعی برق در استان هرمزگان را بیش از سایر استان ها دانست و گفت : خساراتی که به فولاد هرمزگان در سه ماه قطعی برق وارد شد قابل توجه و جبران آنها امروز خیلی سخت و مشکل است.

صنعت و معدن فولاد هرمزگان صنعت پیشرو در مسئولیت های اجتماعی

عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان از صنعت فولاد به عنوان یک صنعت مادر یاد کرد و خسارت به این صنعت را خسارت به صنایع پایین دستی زیادی دانست.

معروفخانی با ابراز نگرانی از زمزمه های کمبود گاز در زمستان از استاندار و معاون اقتصادی وزیر کشور خواست برای جلوگیری از قطع گازرسانی به صنایع مخصوصا شرکتهای فولادی تمهیدات لازم اندیشیده شود .

مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به افزایش هزینه های برق و گاز ، حمل و نقل جاده ای و ریلی، و مهمتر از همه گندله که ماده اولیه این شرکت است ، زیان ناشی از کمبود انرژی را فشاری مضاعف بر تولید عنوان کرد و خواستار کمک دولت شد.

معروفخانی با اشراه به اشتغال زایی این صنعت در استان ، از فولاد هرمزگان به عنوان صنعت پیشرو در مسئولیت های اجتماعی هرمزگان یاد کرد و گفت همواره در حد توان خود به یاری استان شتافته و پای کار هستیم.

وی تامین رایگان اکسیژن بیمارستان های هرمزگان از ابتدای همه گیری کرونا را یک مسئولیت اجتماعی مهم فولاد هرمزگان دانست و گفت : با وجود قطعی برق ، اما کارخانه اکسیژن سازی فولاد به تولید ادامه داد تا بیمارستان های استان دغدغه کمبود اکسیژن نداشته باشند.

معروفخانی ضمن تبریک به مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان ، وی را فردی ارزشی و با تجربه در حوزه های صنعت ، اجرایی و سیاسی کشور دانست و با تشکر از ریاست محترم جمهور و وزیر کشور از این انتخاب گفت : انشالله حضور ایشان به عنوان استاندار در استان باعث رشد و توسعه بیش از پیش خواهد بود.

ارسال نظر