|
کدخبر: 204615

رکورد تخلیه روزانه ذوب فولاد مبارکه شکسته شد

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه گفت: رکورد تخلیه روزانه ذوب توسط جهادگران عرصه تولید در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه برای سومین بار پیاپی در سال جاری به میزان ۱۴۷ ذوب در روز شکسته شد و این در حالی است که رکورد قبلی در تاریخ ٣١ شهریور سال جاری به میزان ١٤٦ ذوب ثبت گردیده بود.

عباس اکبری محمدی با اشاره به اهمیت آمادگی واحدهای پشتیبانی، حمل و نقل، انرژی و سیالات و ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه برای رکوردزنی در تولید اظهار کرد: دستیابی به رکوردهای تولید نیازمند آمادگی‌ همه واحدها و نواحی مرتبط است که خوشبختانه این آمادگی به خوبی در شرکت فولاد مبارکه وجود دارد.

وی با بیان این که میزان تناژ ذوب در این رکورد نسبت به رکورد قبلی ۵۲ تن افزایش همراه بود، افزود: تناژ رکورد تخلیه ۱۴۶ ذوب روزانه که هفته گذشته محقق شد، به میزان ۲۶ هزار و ۵۰ تن بود که در رکورزنی تخلیه ۱۴۷ ذوب روزانه به ۲۶ هزار و ۱۰۲ تن افزایش یافته است.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه با اشاره به این که انگیزه تلاشگران ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه برای افزایش تولید زیاد است، خاطرنشان کرد: از کوچکترین فرصت‌های ممکن نهایت استفاده را خواهیم کرد تا به رکوردهای بیشتری در تولید دست پیدا کنیم.

وی با بیان این که هیچ کمبودی از نظر تجهیزات برای افزایش تولید نداریم و دغدغه اصلی ما رعایت ایمنی در کار و تولید است، اذعان داشت: رکوردزنی‌های پی‌درپی در شرکت فولاد مبارکه نویدبخش روزهای بهتر و تولید بیشتر خواهد بود.

اکبری در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی برای رکوردزنی تولید ماهیانه اذعان داشت: جهت تحقق شعار سال و اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت، با برنامه‌ریزی‌های گسترده و مدون درصدد جابجایی رکورد ماهیانه تولید هستیم که رکوردزنی‌های بیشتر در این حوزه به زودی اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر