|
کدخبر: 203617

چادرملو حامی مشاغل خانگی در اردکان و بهاباد

تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بیان کرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب با اجرای مفاد طرح اقتصاد مقاومتی و مسئولیت اجتماعی، شرکت چادرملو طی یک حرکت داوطلبانه اقدام به راه‌اندازی مشاغل خرد و خانگی در شهرستان های اردکان و بهاباد نموده است.

صنعت و معدن چادرملو حامی مشاغل خانگی در اردکان و بهاباد

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: از آنجایی که امکان اشتغال در واحدهای صنعتی به دلائلی از جمله: محدودیت در جذب نیرو، با توجه به شرایط کار داریم؛ لذا این شرکت با همکاری دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت؛ افراد فاقد شغل، متقاضیان راه اندازی مشاغل گروهی، زنان سرپرست خانوار ، مبتکرین و مخترعین صاحب ایده ، خانواده و افراد مستعد اشتغال تحت پوشش نهادهای حمایتی را که جویای راه اندازی، بهبود یا خواهان رفع موانع تولیدات واحد کسب و کار خود باشند را از طریق بازدید میدانی، مشاوره و ارائه تسهیلات مالی مورد حمایت خود قرار می دهد.

تقی زاده؛ ادامه داد؛ مشاوره ، آموزش و ایجاد فضای لازم جهت ورود به بازار محصولات تولیدی این عزیزان نیز در دستور کار این طرح قرار دارد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همچنین تاکید کرد؛ به منظور برنامه ریزی مدون در راستای اجرای مطلوب پروژه مذکور به زودی مراسم رسمی تفاهم نامه با حضور مسئولین برگزار می گردد.

 

ارسال نظر