|
کدخبر: 200090

چادرملو در صدر تولیدکنندگان کنسانتره و گندله

تولید آهن‌اسفنجی از سوی چادرملو در مرداد در مقایسه با تیر سال جاری رو به افزایش گذاشته است. این شرکت در ماه گذشته بیش از ۱۳۷هزار و ۲۹۶ تن آهن اسفنجی تولید کرد و ۳۰ هزار تن از آن را به قیمت ۷۶ میلیون و ۴۸۴ هزار ریال به فروش رساند.

چادرملو از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بیش از۶۹۵ هزار و ۴۵۲ تن آهن‌اسفنجی تولید کرده است. مبلغ فروش پنج‌ماه آهن‌اسفنجی از سوی چادرملو معادل ۶ هزار و ۶۶۴ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال است که در مقایسه با پنج ماه سال قبل معادل ۲۴۰درصد رشد نشان می دهد. سال گذشته نرخ فروش هر تن آهن اسفنجی در مدت یادشده معادل ۲۸ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۷۰۰ ریال اعلام شده است. این آمار نشان از رشد قیمت آهن اسفنجی به میزان ۴۷میلیون و ۵۱۸ هزار و ۳۱۳ ریالی نسبت به پنج ماه سال گذشته دارد.

این شرکت همچنین در مدت پنج ماه نخست سال‌جاری ۳۶ هزار و ۴۷۲ تن فولاد تولید کرد که ۱۵ هزار تن از این محصول را به قیمت ۱۳۲ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۲۹۶ ریال در مجموع بیش از ۲ هزار و ۹۱میلیارد ریال طی ماه قبل به فروش رساند. این در حالی است که از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۳۹۲هزار و ۴۵۸ تن فولاد به تولید رسانده است. مبلغ شناسایی شده از فروش فولاد چادرملو در این پنج ماه بیش از ۲۳ هزار و ۸۳۵میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال است. این رقم نسبت به درآمد حاصل از فروش فولاد در پنج ماه سال قبل نیز رشد ۳درصدی نشان می دهد. تولید ۶/ ۴ میلیون تنی کنسانتره و ۳/ ۱ میلیون تنی گندله در پنج ماه نخست سال جاری از سوی معدنی و صنعتی چادرملو سبب شد تا این شرکت در میان تولیدکنندگان کنسانتره و گندله  در صدر جدول زیر مجموعه‌های ایمیدرو قرار گیرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها