|
کدخبر: 197420

عطش بی پایان سیمان در بازار

معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در بازار هم‌چنان عطش سیمان دارد، گفت: تولید روزانه سیمان در استان به ۳۰۰۰ تن رسیده است، اما به‌علت خلاء به‌وجود آمده در تولید و تعطیلی پروژه‌های عمرانی اکنون نیاز به سیمان بیش از گذشته احساس می‌شود.

جهانبخش مرادی با اشاره به اینکه کارخانه سیمان شهرکرد در مدار تولید قرار گرفته است، اظهار کرد: از امروز تولید سیمان در استان به ۳۰۰۰ تن رسیده که میزان نیاز چهارمحال و بختیاری به این محصول نیز همین میزان است.

معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه بازار هم‌چنان عطش سیمان دارد، گفت: تولید فعلی کارخانه سیمان جوابگوی نیاز است، اما به‌علت خلاء به‌وجود آمده در تولید و تعطیلی پروژه‌های عمرانی اکنون نیاز به سیمان بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی تاکید کرد: حداقل تا ۱۰ روز آینده میزان تقاضا برای سیمان در چهارمحال و بختیاری به ثبات خواهد رسید، اکنون کارخانه سیمان شهرکرد با ظرفیت کامل در حال تولید است.

مرادی در پایان یادآور شد: قیمت سیمان افزایش نداشته است، هر کیسه سیمان در شهرستان شهرکرد با قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود و در سایر شهرستان‌ها باتوجه به قیمت حمل و نقل این عدد تا حدودی افزایش دارد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها