|
کدخبر: 179323

معدن دی ۱۹ به شرکت سنگ آهن آریز تغییر نام یافت

جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران صبح امروز با حضور رضا فلاح مبارکه،مدیران و معاونین شرکت در محل گلخانه پارک تفریحی آهنشهر برگزار شد.

صنعت و معدن معدن دی ۱۹ به شرکت سنگ آهن آریز تغییر نام یافت

رضا فلاح مبارکه مدیر عامل سنگ آهن مرکزی بافق در ابتدای این جلسه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، همه پرسنل مجموعه را به حضور حداکثری و پرشور در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح دعوت کرد و با توجه به برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر افزود:  شورای اسلامی شهر موثر در موضوعات شهر هستند و با توجه به سوابق و بررسی هایی که انجام می گیرد برای انتخاب و حضور افراد کارآمد شرکت کنید.

وی در بحث تبدیل وضعیت نیروها که سرعت گرفته است، با تاکید به لحاظ شرایط اعلام شده از جمله ۵ سال سابقه کار در داخل شرکت،گفت: از آغاز این امر تا کنون ۷۱۸ نفر تبدیل وضعیت شده اند،افرادی که دچار اعتیاد هستند یا طی ۵ سال گذشته بیش از ۵ روز غیبت دارند،کنار گذاشته می شوند.

فلاح مبارکه با بیان اینکه معدن دی ۱۹ به نام شرکت معدن سنگ آهن آریز تغییر یافته است،عنوان کرد:  روز شنبه هفته آینده نمایندگان شرکت در یزد حضور خواهند داشت و در زمینه تامین خوراک گفتگو خواهند کرد. امسال ۴۰ میلیون تن باطله برداری از این معدن را در دستور کار قرار داده ایم که با مشارکت چادرملو انجام می گیرد.پیش بینی می شود طی ۳ الی ۴ سال آینده به ماده معدنی رسیده و بتوانیم بخشی از خوراک خود را تامین کنیم.

وی در بحث تایید کارکرد ها تصریح کرد: این امر براساس قانون کار باید انجام گیرد و نباید سلیقه ای باشد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در خصوص رزرو هتل برای پرسنل با بیان اینکه از ۲ روش این امر صورت می گیرد،گفت: پرسنل دارای برگ ماموریت یا  بیمار با تایید واحد HSE می توانند از هتل و خدمات آن استفاده کنند در غیر این باید با هزینه شخصی خود انجام دهند.

وی پیرامون جابه جایی نیرو در شرکت با تاکید به جلوگیری از این امر بیان داشت: هر گونه جا به جایی باید بنا به ضرورت انجام گیرد.

فلاح مبارکه با بیان اینکه فاز اول پروژه فاضلاب شهری آماده بهره برداری است و در دستور کار وزیر نیرو برای افتتاح قرار دارد،افزود: تامین خوراک و آب دو معضل شرکت سنگ آهن مرکزی است. تامین خوراک از معادن دی ۱۹ ( آریز )،شیطور،ناریگان و دیگر معادن و آنومالی های کوچک پیگیری می شود.

وی در بحث تامین آب توضیح داد: در این زمینه ۲ راه پیش رو داشتیم، تامین  آب از دریاهای آزاد که با هزینه کلان باید در آن محل شیرین سازی می شد و به تنهایی امکان پذیر نبود و خوشبختانه به مرحله اجرای فاضلاب شهر یزد رسیده و با شرکت در مناقصه و برنده شدن،براساس برنامه و افق پیش بینی شده در سال ۱۴۰۴ ،۴۸۵ لیتر آب به ما می دهد.

منبع: به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها