|
کدخبر: 177552

مدیر HSE شرکت سنگ آهن مرکزی:

همایش هفته ملی محیط زیست در سنگ آهن مرکزی بافق

غلامرضا پور تغییرات اقلیمی را ناشی از تاثیرگذاری انسان بر محیط زیست دانست و گفت: کشور ما در کمربند بیابانی و نیمه بیابانی کره زمین قرار دارد و میزان بارش ها نسبت به سایر نقاط دیگر دنیا خیلی کم می باشد و باید به مدیریت آب نگاه ویژه ای کرد وی همچنین گفت متاسفانه استفاده از سموم و کودهای شیمیایی تاثیر بسیاری بر محیط زیست گذاشته و به تنوع زیست محیطی ضربه زده است که اکنون مشهود می باشد.

صنعت و معدن همایش هفته ملی محیط زیست در سنگ آهن مرکزی بافق

به مناسبت هفته ملی محیط زیست (۱۷ الی ۲۳ خرداد ماه ) صبح امروز همایشی از سوی واحد محیط زیست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حضور جمعی از مدیران و معاونین شرکت و دکتر احسان محمدی کارشناس و مشاور محیط زیست برگزار شد.

فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به مسئولان حاضر و گرامیداشت هفته محیط زیست، امیدوار شد همه حافظ محیط زیست بوده تا نسل آینده نیز بتواند از آن برخوردار شود.

سپس غلامرضاپور مدیر HSEشرکت سنگ آهن نامگذاری  ۱۷ تا ۲۳ خرداد ماه به نام هفته جهانی محیط زیست را به جهت اهمیت بسیار آن و آگاهی نسبت به مسائل محیط زیست و پیرامون ما دانست که چه راهکارها و تدابیری باید اندیشیده شود تا در بحث محیط زیست، بهداشت و… بتوان در کنار هم اقدامات موثر را انجام داد.

وی خشکسالی را یکی از مشکلاتی عنوان کرد که طی سالیان گریبانگیر دنیا شده و افزود: کشور ما در کمربند بیابانی و نیمه بیابانی کره زمین قرار دارد و با توجه به میزان بارندگی ها باید در مصرف آب مدیریت کرد همچنین  وی گفت متاسفانه استفاده از سموم و کودهای شیمیایی تاثیر بسیاری بر محیط زیست گذاشته و به تنوع محیط زیست ضربه زده است که اکنون مشهود می باشد.

غلامرضا پور تغییرات اقلیمی را ناشی از تاثیرگذاری انسان بر محیط زیست دانست و امیدوار شد با کمک و همفکری یکدیگر بتوانیم بر مسائلی که اکنون گریبانگر محیط زیست شده است و در آینده نیز می تواند خطرساز باشد،مانند بیماری های کووید ۱۹ و سایر بیماری های نوظهور و…تدابیری اتخاذ شود. در ادامه این همایش دکتر احسان محمدی کارشناس و مشاور محیط زیست پیرامون نحوه نگهداری و نگاه به محیط زیست مطالبی را عنوان کرد.

بافق3

بافق2

بافق1

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها