|
کدخبر: 175064

شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بنگاه‌ اقتصادی برتر کشور شد

همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز با حضور شریعتمداری وزیر تعاون برگزار و از عملکرد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در زمینه «تحقق جهش تولید و رشد بهره‌وری و کارآیی» تجلیل به عمل آمد.

صنعت و معدن شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بنگاه‌ اقتصادی برتر کشور شد

همایش «تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی برتر صندوق‌ها، هلدینگ‌ها و بانک‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه «تحقق جهش تولید و رشد بهره‌وری و کارآیی» با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و‌حجت‌الله میرزائی معاون امور اقتصادی، عصر امروز در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

در شرایط تحریم و شیوع بیماری کرونا  که مقام معظم رهبری با دوراندیشی سال ۱۳۹۹ را سال جهش تولید نام‌گذاری کردند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به اعتبار تعدد و تنوع وظایف و مسئولیت‌های حاکمیتی، سیاست‌گذاری و راهبری صندوق‌های بازنشستگی در سطوح مختلف  با کارکردهای متنوع، در سال ۱۳۹۹ تمام توان خود را در راستای تحقق این شعار به کار گرفت.

سازمان‌ها، هلدینگ‌ها و بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نقش بسزایی در ایفای نقش ۱۰ درصدی این وزارتخانه در بخش تولید ناخالص داخلی (GDP) داشتند و در پایان سال ۱۳۹۹ ظرفیت‌ بالقوه خود را به نمایش گذاشتند.

یزد 89

برهمین اساس، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همت معاونت امور اقتصادی ،همایشی با عنوان «تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی برتر صندوق‌ها، هلدینگ‌ها و بانک‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه تحقق جهش تولید و رشد بهره‌وری و کارآیی» با هدف ارج‌نهادن به بنگاه‌هایی که به‌رغم تشدید تحریم‌های ظالمانه اقتصادی آمریکا علیه ایران و فراگیری کرونا با اقدامات خود در مسیر تحقق شعار سال گام برداشتند و به بهره‌وری و کارآیی مطلوبی دست یافتند،برگزار نمود.

در این همایش از ۲۶ بنگاه اقتصادی برتر در زمینۀ تحقق جهش تولید و ۱۱ شرکت برتر در راستای دستیابی به بهره‌وری تجلیل شد که از رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با اهدای لوح و تندیس به عنوان یکی بنگاه های اقتصادی برتر تجلیل به عمل آمد.

یزد

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال نظر