|
کدخبر: 172344

تبریک عید فطر توسط مدیرعامل فولاد هرمزگان

عطااله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به خانواده بزرگ فولاد هرمزگان تبریک گفت.

متن تبریک به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ

خداوند بزرگ را سپاس که بار دیگر توانستیم در رمضان المبارک سر بر آستان رحمت لا یزالش بگذاریم و از درهای باز مغفرت این ماه توشه‌ای از تقوی برداریم.

خوشا به حال کسانی که در این فرصت نورانی و در سایه شب‌های پرفیض قدر، آینه دل خود را جلا داده و بدی‌ها را با خوبی‌ها، اختلاف و تفرقه را با صلح و صفا، ظلم و ستم را با احسان و نیکی و هوای نفس را با اخلاص و ایمان جایگزین کردند و به خداوند رحمان نزدیکتر شدند و اکنون با ذکر(( اللّهُمَّ إِنِّى أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصَّالِحُونَ)) به پیشواز عید سعید فطر می‌روند.

عید فطر، روز بارش رحمت و تفضل الهی"، "روز مغفرت"، روز ترسیم هدف بزرگ خروج از دوزخ عمل، اخلاق و عقیده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ناشایست" است.

معروفخانی

رهبر معظم انقلاب (مد ظله) چه زیبا دو خصوصیت ممتاز برای عید فطر برمی شمارند؛

اول "حالت طهارت و نزاهت و نظافت در دل و جان انسان‌های مؤمن براثر ریاضت‌های شرعی و الهی ماه رمضان"

دوم: "تجسم و نمایش انسجام حقیقی و قلبی ملت".

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن این عید سعید را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله) و خانواده بزرگ فولاد هرمزگان تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن توصیه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت یکدیگر، سعادت، سلامت و رستگاری همگان را از درگاه ایزد تبارک و تعالی مسألت دارم.

عطاء معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

ارسال نظر