|
کدخبر: 161481

تسهیل در ایجاد کسب و کارها با رفع موانع دست و پاگیر

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیل در فضای ایجاد کسب و کارهای جدید ضرورت امروز این کشور است که باید با گذشت از موانع دست و پاگیر به این مهم در شرایط فعلی دست یافت.

صنعت و معدن تسهیل در ایجاد کسب و کارها با رفع موانع دست و پاگیر

رحمت الله نوروزی با اشاره به رویکرد اقتصادی رهبر انقلاب در نامگذاری سال‌های اخیر اظهارکرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر با تلاش فراوان در میادین جنگ‌های خارجی، آشوب‌های داخلی نتوانسته‌اند در کشور نفوذ کنند و اکنون سال‌هاست که قصد دارند با اعمال فشارهای اقتصادی به کشور نفوذ کنند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش سه قوه دولت، مجلس و قوه قضاییه در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال مولد در کشور افزد: تسهیل در فضای ایجاد کسب و کارهای جدید لازمه و ضرورت امروز این کشور است که باید با گذشت از موانع دست و پاگیر به این مهم در شرایط فعلی دست یافت.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بصیرت، معرفت و هوشیاری ملت بزرگ ایران سبب شده به رغم همه نارسایی‌ها، تلاطم‌ها، افزایش نرخ کالاهای اساسی پای این نظام و مملکت خود بمانند و ثابت کنند قدردان نعمت ولایت، خون شهدا و ایثارگری جانبازان هستند و این مردم بی‌نظیرترین مردم دنیا هستند.

وی با تاکید بر ضرورت ریل‌گذاری در جهت تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: واحدهای تعطیل شده باید فعال شوند، مشکلات بیمه و سرمایه در گردش تولیدکنندگان رفع شود و تولیدکنندگانی که نیاز به هرگونه حمایتی از سوی مجلس، دولت و قوه قضاییه دارند مورد حمایت‌ قرار گیرند.

نوروزی با اشاره به تلاش قوه قضاییه در جهت حمایت از تولید و رفع موانع بیان کرد: کمیته توانمندسازی واحدهای تولیدی باید بر اساس سند آمایش و سند جامع استان‌ها فعال شود و مورد حمایت دولت، مجلس و قوعه قضاییه قرار گیرد و از سویی دیگر ظرفیت‌های هر استان برای جلوگیری از واردات و ایجاد ارزآوری بومی‌سازی شود و مسئولان و نمایندگان در هر استان آسیب‌ها و نارسایی‌های حوزه خود را احصا نمایند و در بخش‌هایی که نیاز به حمایت دولت یا مجلس و یا نظارت‌های قوه قضاییه وجود دارد اقدام نمایند.

وی به ضرورت تسهیل گری در ایجاد فضای کسب و کار مناسب برای کارگران و کارفرمایان اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد تا با همگرایی و تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با عزمی راسخ در سال ۱۴۰۰ موانع و مشکلات اقتصادی را که نخستین انتظار مردم از مسئولان است رفع کنیم چرا که ملت بزرگ ایران در همه سختی‌ها همراه و همگام بوده‌اند و رفع این مشکلات نخستین انتظار آنها از مسئولان این نظام است.

منبع: تهران نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها