|
کدخبر: 152075

سنگ آهن مرکزی بافق واحدنمونه صنعتی شد

آیین تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان یزد با هدف تقدیر از واحدهای نمونه صنعتی استان در سال ۱۳۹۹ با حضور مقامات ارشد کشوری و استانی برگزار و از مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به عنوان واحد نمونه صنعتی در سال جهش تولید تقدیر شد.

صنعت و معدن سنگ آهن مرکزی  بافق واحدنمونه صنعتی شد

آیین تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان یزد با حضور مقامات عالی رتبه کشور، مسئولان ارشد استان و بزرگان صنعت و معدن با هدف تقدیر از واحدهای نمونه صنعتی استان در سال ۱۳۹۹ و کادر درمان و صنعتگرانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا نسبت به ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام کرده اند، امشب با رعایت اصول، پروتکل ها و مراقبت های بهداشتی برگزار شد.

طالبی استاندار یزد در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت دهه مبارک فجر،از همه صنعتگران استان یزد که علیرغم همه تحریم ها و مشکلات که در شرایط فعلی کشور با آن مواجه است،ایثارگرانه ایستاده و اقدام به تولید می کنند،تشکر کرد.

وی با اشاره به اقدامات اثر بخشی که صنعتگران در امر پیشگیری و مقابله با کرونا انجام داده اند،بیان کرد: صنعتگران استان چراغ سرمایه گذاری را روشن نگهداشته اند.

طالبی اقتصاد دانش بنیان را یکی از رویکردهای مهم در آینده دانست و تصریح کرد: صنعتگران استان یزد همیشه در این زمینه پیشقدم هستند.

وی در پایان امیدوار شد با همدلی صنعتگران و مدیران دستگاه های دولتی، بخش تولید و صنعت استان استان پرفروغ تر به کشور معرفی شود.

در پایان این مراسم از طرح ها و واحدهای نمونه صنعتی استان یزد در سال ۱۳۹۹، مقام پیشکسوتان عرصه صنعت و معدن استان، واحدهای برتر دانش بنیان و نوآور، بانوان کارآفرین، ایثارگران خط مقدم مبارزه در برابر ویروس منحوس کرونا مشتمل بر کادر درمان و صنعتگرانی که در این حوزه نسبت به ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام کرده اند، با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم که با همت و کوشش خانه صمت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد برگزار شده بود،از رضا فلاح مبارکه  مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به عنوان واحد نمونه صنعتی در سال جهش تولید با اهدای تندیس تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها