|
کدخبر: 151392

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در بازدید از سرپرستی موسسه صمت در اصفهان خبر داد :

حذف دفترچه های درمانی از اول اسفند ماه جاری

️۶۵درصد جمعیت استان از خدمات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت صندوق تامین اجتماعی برخوردار هستند.

صنعت و معدن حذف دفترچه های درمانی از اول اسفند ماه جاری

محسن ریاضی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان، ظهر امروز با حضور در دفتر سرپرستی موسسه فرهنگی مطبوعاتی صمت در استان اصفهان بر حذف دفترچه‌های درمانی با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات بیمه‌ای و درمانی به مخاطبین سازمان اشاره کرد و گفت: بخشنامه اجرایی حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی به استان‌های کشور ابلاغ شده است.

راعی۲

در این بازدید که هادی مقدم مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان و جواد کریمیان کارشناس ارتباطات روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان نیز حضور داشتند، دکتر ریاضی گزارشی از اهم اقدامات این اداره کل در تعامل با شرکای اجتماعی سازمان، به‌ویژه کارگران و کارفرمایان تاکید کرد.

دکتر ریاضی از نهضت‌ای تی در این سازمان با هدف گسترش خدمات و تسهیل خدمات و تعهدات سازمان خبر داد و گفت: حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی از اول اسفند آغاز می‌شود که گام بسیار مهمی در زمینه پیشبرد طرح نسخه الکترونیک است.

وی افزود: حذف دفترچه‌های درمانی با حساسیت ویژه و با همفکری مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف سازمان عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این تغییر و گام رو به جلو سازمان تأمین اجتماعی به بهترین نحو و بدون هیچگونه مشکلی انجام می‌شود و شاهد کاهش قابل توجه مراجعات مردم به شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی خواهیم بود.

راعی۳

در این بازدید، بهروز راعی  سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی صمت بر تعامل ارزش افرین رسانه‌ها با سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: اشنایی مخاطبین سازمان با قوانین و مقررات و تعامل دوسویه رسانه‌ها سازمان جهت پیشبرد اهداف سازمان و پاسخگویی به مطالبات مردم و بیمه شدگان بسیار حایز اهمیت است.

وی بر جایگاه رسانه در ارتقای وضعیت جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها با همصدایی با جامعه ابزار تسهیل گری خدمات را فراهم میسازند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها