|
کدخبر: 145941

رونمایی از یادمان شهید سلیمانی در مجتمع چادرملو + عکس

این اثر خلاقانه با ابتکار یکی از هنرمندان شهرستان اردکان به صورت ترام خطی ( سایه روشن) با استفاده از ورق های فلزی طراحی و توسط صنعتگران مجتمع به مساحت ۱۲۰ متربع ساخته و در ورودی این مجتمع نصب شد.

صنعت و معدن رونمایی از یادمان شهید سلیمانی در مجتمع چادرملو + عکس

 در مراسم پرده برداری از این نماد یادمان، ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تجلیل از خدمات فراموش ناشدنی شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد امنیت منطقه و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب گفت: شهید سلیمانی شیر روز و عارف شب بود و همین امر راز ماندگاری یاد و نام آن شهید در قلب هاست.

وی افزود :حاج قاسم و دیگر سرداران و خادمان که در راه حفظ ارمانهای مقدس این نظام جانفشانی کردند و به شهادت رسیدند پیام مقاومت و ایستادگی به ما آموختند و تکلیف امروز ما به عنوان فعالان بخش تولید و صنعت تلاش در جهت استقلال و امنیت اقتصادی و در عین حال توجه به ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شاکر امام جمعه اردکان نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اثر بخش مدیر عامل چادرملو در توسعه امور فرهنگی و اجتماعی شهرستان اردکان و خدمات بی شائبه ایشان در امر مقابله با ویروس کرونا گفت:  ادامه راه شهدا با حرف و شعار عملی نمی شود بلکه وظیفه ما در هر مقام و مسئولیتی که هستم عمل به وظایف محوله در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی است. وی افزود: تقویت اقتصاد داخلی با تلاش‌های صنعتگران و تولید کنندگان همانند چادرملو اتفاق می افتد و این خدمات ارزنده است که اینده کشور را تضمین می‌کند و مطمئنا  در راستای اهداف شهدای والا مقام نیز خواهد بود.

 وی بار دیگر ضمن حمایت از برنامه های توسعه بخش چادرملو از توجه خاص مدیر عامل این شرکت به مسائل  فرهنگی و اجتماعی  نیز تشکر و قدردانی کرد.

همچنین مهندس خلیلی مدیر مجتمع صنعتی چادرملو در توضیحاتی به ویژگی های این اثر هنری و نماد یادمان پرداخت.

ارسال نظر