|
کدخبر: 142010

اجرای کمربند سبز محور عقدا – اردکان با همت چادرملو

درپی تاکیدات و توجه خاص ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در توسعه فعالیت های این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و تعهد به ایجاد کمر بند سبز عقدا - اردکان، جلسه هماهنگی اجرای این پروژه با حضور فرماندار اردکان، جمعی ازمدیران شهرستان و مدیر مجتمع صنعتی چادرملو در این مجتمع برگزار شد.

صنعت و معدن اجرای کمربند سبز  محور عقدا – اردکان با همت چادرملو

در این نشست، بهروز شهابی‌زاد فرماندار اردکان با تقدیر از عزم چادرملو در گسترده تر کردن نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود، و استقبال از ایجاد فضای سبز در محور عقدا – اردکان با توجه به فعالیت صنایع بسیاری در این مسیر این اقدام چادرملو را گامی مؤثر برای کاهش آلودگی‌های هوای این منطقه عنوان کرد و افزود: ایجاد فضای سبز، می‌تواند مشکل ریزگردها و تثبیت خاک را نیز که سالیان متمادی از مشکلات شهرستان اردکان بوده است مرتفع سازد.

وی بر لزوم استفاده از گونه‌های سازگار با شرایط اقلیمی منطقه تأکید کرد و اظهارکرد: ایجاد زیبایی بصری در محور یادشده به ‌ویژه در نزدیکی شهرها می‌تواند یکی از اهداف اجرای این طرح باشد.

فرماندار اردکان گفت: مجموعۀ شهرستان درخصوص صدور مجوزها و تسهیل امور اداری اجرای این طرح آماده همکاری همه‌جانبه است و امیدواریم طرح ایجاد کمربند سبز با برنامۀ زمان‌بندی مشخص به انجام برسد.

در ادامه این نشست، خلیلی مدیر مجتمع صنعتی چادرملو با تقدیر از حمایتهای مسئولان شهرستان اردکان به ویژه نماینده محترم مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم و فرماندار اردکان در اجرای طرح توسعه چادرملو، از جمله کمربند سبزعقدا تا اردکان، از همکاری تمام دستگاه‌های دخیل در این طرح نیز تشکرکرد و گفت: امیدواریم این همکاری آغازی بر فعالیت‌های بیشتر مجموعه چادرملو در شهرستان اردکان باشد.

خلیلی یاد آوری کرد: با توجه به محدودیت‌های تامین آب در منطقه کویری استان یزد که دغدغه‌های جدی همگان است مقرر گردید، آب این پروژه از خروجی فاضلاب تصفیه شده شهر اردکان که طرح آن پیشتر از سوی چادرملو اجرا شده است تأمین ‌شود.

ارسال نظر