|
کدخبر: 140965

دستور وزیر صمت به ایمیدرو پیرامون حل مشکلات ذوب آهن

وزیر صنعت، معدن و تجارت هم افزایی میان واحدهای تولیدی را ضروری دانست و بر همپوشانی صنایع برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای تاکید کرد.

صنعت و معدن دستور وزیر صمت به ایمیدرو پیرامون حل مشکلات ذوب آهن

علیرضا رزم حسینی در نشستی که در شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: صنایع مختلف باید همدیگر را پشتیبانی کنند و همه صنایع در کنار هم و با هم در یک مجموعه دیده شوند.

وی همچنین برنامه وزارت صنعت، معدن و‌تجارت را حرکت در راستای سینرژی و هم افزایی میان واحدهای تولیدی برای نیل به جهش تولید و اهداف توسعه‌ای دانست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود ذوب آهن اصفهان را آغازگر صنعت فولاد در کشور معرفی کرد و افزود: این مجتمع متخصصان مهمی را تربیت کرده و بانی فولاد کشور محسوب می‌شود.

رزم‌حسینی یادآوری کرد: فولادهایی از جمله فولاد کرمان، فولاد سنگان و فولاد میانه از ریشه ذوب‌آهن اصفهان به وجود آمده‌اند و در حال فعالیت هستند.

وی با اعلام اینکه چراغ فولاد روز به روز باید در ذوب‌آهن پر فروغ تر شود، افزود: ذوب آهن باید با افزایش تولید و تنوع محصولات روز به روز توسعه یابد و به دوران طلایی خود برگردد.

تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری مسائل مرتبط با ذوب آهن اصفهان با محوریت ایمیدرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از ایمیدرو خواست تا در خصوص مسائل و مشکلات این مجتمع از جمله تامین مواد اولیه با تشکیل کمیته ای، پیگیری‌ها و اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهد.

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها