|
کدخبر: 126898

۶۳ پرونده قاچاق در ۶ ماهه ۹۹ در یزد

رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان یزد از۶۴۰۰ مورد بازرسی و ۶۳ فقره پرونده قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۳میلیون و۳۴۵هزار ریال در شش ماهه سالجاری در استان یزد خبر داد.

صنعت و معدن ۶۳ پرونده قاچاق در ۶ ماهه ۹۹ در یزد

محمد رضا علمدار یزدی با بیان عملکردحوزه نظارت و بازرسی این سازمان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا افزود:  بازرسان این سازمان، طی شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از۶۴۰۰مورد بازرسی و ۶۳فقره پرونده قاچاق به ارزش۲میلیارد و ۹۷۳میلیون و۳۴۵هزار ریال تشکیل داده اند.

رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان یزد افزود: انجام بیش از۷۶۰مورد گشت مشترک در زمینه کشف کالای قاچاق با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت، ناجا، اصناف، معاونت غذا و دارو نیز به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی تاکید کرد: تکمیل و پایش اطلاعات انبار ها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها در دستورکار بازرسان سازمان قرار دارد و ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا توسط انبارداران در سامانه جامع انبار ها از اولویتهای عملکرد آنها می باشد .

علمدار یزدی یادآور شد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا گران‌فروشی با تلفن۱۲۴تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند تا بازرسان ما در اسرع وقت نسبت به بررسی و رسیدگی به موضوع اقدام نمایند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها