|
کدخبر: 111425

رویای ذوب آهن اصفهان محقق شد

عباس خطیبی معاون وزیر راه و شهرسازی و معاونت ساخت و توسعه راهن آهن در حاشیه بازدید از شرکت ذوب آهن اصفهان اظهارکرد: تولید ریل آهن رویایی بود که در ذوب آهن اصفهان به واقعیت پیوست. تولید ریل به‌دست توانمند ذوب آهنی‌ها، دستاورد بسیار بزرگی برای کشور به شمار می‌رود.

صنعت و معدن رویای ذوب آهن اصفهان محقق شد

عباس خطیبی معاون وزیر راه و شهرسازی و معاونت ساخت و توسعه راهن آهن دوشنبه ۳۰ تیرماه از خط تولید ذوب آهن اصفهان و کارگاه تولید ریل این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید، تولید ریل را تامین‌کننده نیاز کشور دانست و گفت: تولید این محصول رویایی بود که در ذوب آهن اصفهان به واقعیت پیوست.

مهدی نصر معاون برنامه‌ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان نیزدر این بازدید گفت: تولید ریل به‌دست توانمند ذوب آهنی‌های پرتلاش دستاورد بسیار بزرگی برای کشور به شمار می‌رود.

محمد امین یوسف زاده مدیر مهندسی نورد ذوب آهن نیز گفت: این مجتمع عظیم صنعتی هم اکنون توانایی تولید انواع ریل را دارد و متناسب با درخواست مشتری این محصول استراتژیک را وارد بازار می‌کند.

وی افزود: تولید ریل از مرحله شمش تا نورد مطابق با آخرین‌استانداردها در این شرکت مادر صنعتی انجام‌ می‌گیرد و کلیه آزمایشات و اندازه گیری‌ها در فرآیند تولید به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد.

منبع: چیلان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها