|
کدخبر: 98422

ابتکاری نوین در سیمیدکو

مدنی فر مدیرعامل شرکت سیمیدکو گفت: راه اندازی طرح فیلتراسیون که جزو طرحهای بسیار مهم و منحصر بفرد شرکت است و در استحصال آب و همچنین حفظ محیط زیست نقش اساسی دارد.

گسترش نیوز:‌ مدنی فر مدیرعامل شرکت سیمیدکو گفت: راه اندازی طرح فیلتراسیون که جزو طرح های بسیار مهم و منحصر بفرد شرکت است، در استحصال آب و همچنین حفظ محیط زیست نقش اساسی دارد.

سنجرانی به همراه روسای ادارات صمت و محیط زیست ضمن بازدید از خط تولید، در جریان راه اندازی این خط قرار گرفت.

در این بازدید که مدیرعامل شرکت سیمیدکو و مدیران ارشد این شرکت و مدیران شرکت های مشاور، پیمانکار و بهره بردار حضور داشتند مدنی فر ضمن بیان این نکته که راه اندازی این خط در ایام تحریم ظالمانه، با همت جوانان متخصص و پرتلاش این مرز و بوم به بار نشسته است آمادگی این شرکت برای افتتاح رسمی را اعلام نمود.

مدنی فر همچنین از راه اندازی طرح فیلتراسیون که جزو طرح های بسیار مهم و منحصر بفرد شرکت است و در استحصال آب و همچنین حفظ محیط زیست نقش اساسی دارد و همچنین بارگیرخانه شرکت اشاره و به افتتاح رسمی این طرح ها در نیمه اول سال جاری خبر داد.

سنجرانی نیز ضمن تبریک این موفقیت مهم، از مجموعه عوامل و تلاشگران شرکت قدردانی نمود و تاکید کرد با راه اندازی این خط گام مهمی در جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و همچنین اشتغال مستقیم شهرستان خواف دارد.

وی با بیان این‌نکته که از زمان استقرار مدیر عامل و تیم مدیریتی جدید شرکت سیمیدکو، خوشبختانه روند پیشرفت پروژه ها مطلوب و همچنین اعتراضات به حداقل رسیده است که نشانه توجه شرکت به مسائل و مشکلات منابع انسانی در کنار توجه به تولید و افزایش تولید بخصوص در سال جهش تولید است.

لازم به ذکر است چرخه تولید گندله در شرکت سیمیدکو بصورت کاملا مکانیزه بود و بعد از تولید، گندله به انبار هدایت و بصورت مستقیم از طریق خط ریلی به کارخانجات تولیدی هدف بارگیری و ارسال می گردد.

منبع: معدن نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها