|
کدخبر: 95463

گسترش‌‌نیوز از اقدامات هفته اخیر ایمیدرو گزارش می‌دهد؛

از اقدامات مبارزه‌ای با کرونا تا راه‌اندازی سالکو

آخر هفته نخست اردیبهشت به عنوان روزی مهم در تاریخ آلومینیوم‌سازی کشور به ثبت رسید به طوری که با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس‌جمهوری و حضور رضا رحمانی، وزیر صمت، خداداد غریب پور رئیس هیأت عامل ایمیدرو، داریوش اسماعیلی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت و همچنین رحیمی استاندار فارس شاهد راه‌اندازی مجتمع سالکو بودیم.

گسترش‌نیوز: در این گزارش به خلاصه مهم‌ترین اقدامات اجرایی ایمیدرو در هفته اول اردیبهشت‌ ۱۳۹۹ پرداخته شده است با ما همراه باشید:

در این هفته شاهد تشریح اقدامات ضد کرونایی و اجرای دستورالعمل‌های ایمیدرو به شرکت‌های تابعه بودیم که براساس آن نظارت‌های بر واحدهای HSEE شرکت‌ها از سوی مدیریت HSEE ایمیدرو به صورت جدی‌تر پیگیری خواهد شد.

همچنین خداداد غریب‌پور نیز با برگزاری نشست کمیته آموزش، تحقیق و پژوهش ایمیدرو به تشریح سیاست‌های نقشه‌راه این سازمان پرداخت که فراهم‌سازی انعقاد قرارداد با دانشگاه‌ها به منظور رفع نیازهای فناورانه بخش معدن و صنایع معدنی از مهم‌ترین محورهای این نشست بود.

تاکید بر بومی‌سازی ماشین‌آلات معدنی

در ادامه برنامه‌های این هفته نعیمی قائم‌مقام ایمیدرو با برگزاری جلسه‌‌‌ای به بررسی طرح تسهیل تامین ماشین‌آلات بخش معدن و صنایع معدنی پرداخت. در این جلسه که با حضور ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت چادرملو و حامد عسگری زاده، نماینده شرکت گل گهر و برخی مدیران ایمیدرو برگزار شد نعیمی به فراهم‌سازی بسترهای لازم برای تقویت سازندگان داخل همچون شرکت هپکو برای بومی‌سازی ماشین‌آلات تاکید کرد.

همچنین در سوم اردیبهشت‌ماه شاهد برگزاری نشست مدیرعامل ایمیدرو با تعدادی از نمایندگان شهرستان‌های استان کرمان بودیم که پروژه تیتانیوم کهنوج محور اصلی این نشست بود. برگزاری جلسه ویدیو کنفرانسی غریب‌پور و ابلاغ بومی‌سازی ۲ طرح فولادی شامل «ریخته گری» و «فولاد کرایوژنیک» از جمله خبرهای خوش این هفته در ایمیدرو بود.

آخر هفته اول اردیبهشت نیز به عنوان روزی مهم در تاریخ آلومینیوم‌سازی کشور به ثبت رسید به طوری که با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس‌جمهوری و حضور رضا رحمانی، وزیر صمت، خداداد غریب پور رئیس هیأت عامل ایمیدرو، داریوش اسماعیلی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت و همچنین رحیمی استاندار فارس شاهد راه‌اندازی مجتمع سالکو بودیم.

در ادامه این برنامه‌ها نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به همراه رئیس هیات عامل ایمیدرو ، از اسکله منطقه ویژه اقتصادی پارسیان بازدید کردند این اسکله به منظور تخلیه و بارگیری مواد اولیه و تولیدات کارخانه آلومینیوم جنوب (سالکو)، به این مجتمع اختصاص داده شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها