|
کدخبر: 273532

افزایش چشمگیر قیمت مس در LME

روز سه‌شنبه ۱۵ شهریور ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۷ درصد افزایش یافت و به هفت هزار و ۷۰۷ دلار رسید.

قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۵ شهریور ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه، ۰.۷ درصد معادل ۵۴ دلار و ۵۰ سنت نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲.۶ درصد افت را تجربه کرد و به هفت هزار و ۷۰۷ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه، هفت هزار و ۶۵۲ دلار و ۵۰ سنت بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات سه‌شنبه ۱۵ شهریور ماه، ۰.۶ درصد معادل ۴۵ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۲.۹ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۵ شهریور ماه، با کاهش دو هزار و ۴۵۰ تنی، از ۱۰۸ هزار و ۴۵۰ تن به ۱۰۶ هزار تن رسیده است.

موجودی-انبار-مس

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۱۵ شهریور ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با منفی ۵۶ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه ۱۴ شهریور ماه، با کاهش ۱۰ دلار بر تن همراه بوده است.

بورس-فلزات-لندن

منبع: فلزات آنلاین

ارسال نظر