|
کدخبر: 144224

قیمت خانه در جردن تهران + جدول

آپارتمان‌های منطقه امانیه (محله جردن) طی یک ماه اخیر در بازه قیمتی ۳۷ تا ۸۸میلیون تومان به ازای هر متر مربع معامله شده است.

شهر خبر قیمت خانه در جردن تهران + جدول

امانیه محله‌ای در منطقه۳ شهرداری تهران است. نرخ مسکن در این محله بالاتر از متوسط نرخ مسکن در تهران است. سن بنا، متراژ، خیابان، مواد مورد استفاده در ساختمان و امکانات آن، از جمله عوامل مهم برای تعیین نرخ مسکن در این محله محسوب می‌شود. جردن یکی از خیابان‌های مهم محله امانیه تهران است که از لحاظ نرخ مسکن از خیابان‌های گران نرخ امانیه به حساب می‌آید. در ادامه گزارش پیش رو به بررسی جزییات معاملاتی که طی یک ماه اخیر در محله جردن صورت گرفته است، خواهیم پرداخت.

یکی از آپارتمان‌هایی که طی یک ماه اخیر در محله جردن معامله شد، واحدی۱۶۵متری و ۴۲سال ساخت در بلوار افریقاست. این واحد متری ۴۱میلیون و ۴۲۷هزار تومان معامله شد. همچنین واحدی ۴۰۰متری و ۴۵سال ساخت در همین بلوار متری ۸۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان به فروش رفت.

واحدی ۱۰۹متری و ۱۶سال ساخت در خیایان ولی عصر متری ۵۷میلیون تومان و یک واحد آپارتمان ۶۲متری و ۱۳سال ساخت در خیابان مهرداد متری ۵۳میلیون و ۹۵۳هزار تومان معامله شد.

یک خانه ۱۰۲متری و ۲۹سال ساخت در خیابان ولی عصر متری ۴۰میلیون و ۲۹۲هزار تومان فروخته شد. هزینه مورد نیاز برای خرید واحدی ۱۰۹متری و ۱۶سال ساخت در خیابان ولی عصر ۵۷میلیون تومان در هر متر مربع است.

آپارتمانی ۹۴متری و ۱۴سال ساخت در خیابان مهرداد متری ۵۲میلیون و ۱۰۵هزار تومان و یک واحد ۸۶متری و ۴۲سال ساخت در خیابان مشیری متری ۳۶میلیون و ۸۱۱ تومان معامله شد. لازم به ذکر است این واحد ارزان‌ترین واحدی بود که طی یک ماه اخیر در امانیه معامله شد.

 

قیمت_مسکن

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها