|
کدخبر: 291110 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران

در بر همان پاشنه قبلی می چرخد / قرارداد های شهرداری همچنان جای سوال دارد

مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران، در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر، تذکر خود را به سازمان زیباسازی شهرداری بیان کرد.

شهری در بر همان پاشنه قبلی می چرخد / قرارداد های شهرداری همچنان جای سوال دارد

مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران، درحاشیه یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: در شهر تهران و به عنوان ام القرای جهان اسلام، چه اتفاقی افتاده است که ما فقط برای معرفی افراد عالم، مشهور و سرشناس کشورمان، کوچه و خیابان و بزرگراه نام گذاری کرده ایم و برای معرفی و شناساندن این شخصیت ها به مردم، اقدامات دیگری انجام نداده ایم؟؟

اقراریان ادامه داد: در ادوار گذشته، سازمان زیباسازی محلی برای تبلیغات مصرف گرایی و افرادی بود که پول های بسیار هزینه کرده و بیلبوردهای تبلیغاتی را اجاره می کردند. این اتفاق خوبی نیست. نمی گویم که شهر به تبلیغات نیاز ندارد، دارد اما به اندازه.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه گفت: چرا ما در سازمان زیباسازی شهرداری تهران به تولید محتوای فاخر و همچنین تولید محتوا مناسب با روزهای مهم نداریم؟ از سازمان زیباسازی می خواهم که در این راستا تولید محتوای مناسب داشته و به این موضوع توجه کند.

وی افزود: در ایام ماه رمضان، مشاهده کنید و ببینید چه اقدامات و محتوای مناسب در شهر صورت گرفته است؟ از سازمان زیباسازی می خوام ظرف مدت ۱ ماه، گزارش مناسبی در این مورد ارائه دهد. در بر همان پاشنه قبلی می چرخد و همچنان سازمان زیباسازی در راستای مصرف گرایی است. البته بنده منکر زحمات شهرداری نیستم

اقراریان در پایان گفت: قراردادهایی در سازمان شهرداری وجود دارد که برای ما سوال هایی را به وجود آورده اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها