|
کدخبر: 281625 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران

هنوز تامین واگن استیجاری به نتیجه نرسیده

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهردار اقدامات را توضیح داد و مقرر شد یکشنبه هفته آینده نیز جلسه مفصل‌تری برگزار شود تا به سوالات پاسخ داده شود. نحوه خرید واگن‌ها از خارج و چرایی عملیاتی نشدن آن، شرکت‌های سازنده واگن‌های داخلی، تعداد اتوبوس‌های نو، بازسازی شده و تحویل داده شده با شرح جزئیات در این جلسه بررسی خواهد شد.

شهری هنوز تامین واگن استیجاری به نتیجه نرسیده

چمران همچنین تصریح کرد: هنوز تامین واگن استیجاری به نتیجه نرسیده و تنها روی آن فکر شده که ببینیم شدنی است یا خیر؟ هنوز شهرداری به جای خاصی در این زمینه نرسیده است؛ برای مثال روسیه مطرح شد که البته عرض خطوط متروی این کشور با ما هم اندازه نیست. ساخت واگن در کشور یک یا یک سال و نیم زمان می برد و دولت باید سهم خود را پرداخت کند تا بتوانیم یک سال و نیم آینده واگن‌های تکمیلی در واگن‌سازی ایران را وارد خطوط کنیم. باید بحث کنیم که قیمت و شرایط استفاده از واگن استیجاری به چه شکل است که ببینیم می‌توان از این واگن‌ها استفاده کرد یا خیر؟

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ارائه گزارش سازمان بازرسی در خصوص مبارزه با فساد و شفاف‌سازی در این زمینه خاطرنشان کرد: در صورت فرصت طرح الزام شهرداری به راه‌اندازی سیستم محاسباتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها