|
کدخبر: 304642

بهترین انیمه‌های سینمایی جدید

سینما و تلویزیون بهترین انیمه‌های سینمایی جدید

بدون شک یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌های پویانمایی در تاریخ سینما، انیمه است که از بدو ایجاد آن تا به امروز پیشرفت‌های چشمگیری داشته و توانسته طرفداران پروپا قرصی را هم برای خود دست و پا کند. در این مطلب قصد داریم برترین انیمه‌های معروف جدید را که در چند سال اخیر منتشر شده‌ و توانسته‌اند نظر اغلب مخاطبان را جلب کنند، معرفی کنیم. اگر طرفدار انیمه دیدن هستید، توصیه می‌کنیم به هیچ وجه این انیمه‌ها را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

انیمه سوزومه (Suzume)

اگر طرفدار انیمه دیدن باشید قطعا انیمه سوزومه را دیده‌اید یا حداقل نام آن را شنیده‌اید. این انیمه یکی از موفق‌ترین انیمه‌‌های سال ۲۰۲۲ است و داستان دختری ۱۷ ساله به نام سوزومه را روایت می‌کند که در یک شهر آرام در جنوب غربی ژاپن زندگی می‌کند. در ادامه داستان، سوزومه یک مرد جوان مرموز را ملاقات می‌کند که به دنبال پیدا کردن درهایی در ژاپن است که باعث به وجود آمدن بلایای ناگواری شده‌اند. نگارش فیلم‌نامه و کارگردانی این انیمه ژاپنی توسط ماکوتو شینکای انجام شده و تولید آن هم بر عهده کمپانی Comix Wave Films بوده است. پخش این انیمه را در سراسر جهان نیز توسط کمپانی Toho انجام شده است.

انیمه نبرد جادویی صفر (Jujutsu Kaisen 0: The Movie)

قطعا یکی از جذاب‌ترین انیمه‌های ژاپنی چند سال اخیر که بسیار پر سر و صدا بود و نظر اغلب منتقدان و بینندگان را به سمت خود جلب کرد " Jujutsu Kaisen 0: The Movie  " بود. این انیمه، داستان یوتا اوکوتسو را روایت می‌کند. یوتا یک دانش‌آموز دبیرستانی است که یک روح نفرین شده بسیار قدرتمند را به‌دست می‌آورد و تبدیل به یک جادوگر می‌شود. او در ادامه داستان در یک دبیرستان در استان جوجوتسو در توکیو ثبت نام می‌کند تا بتواند قدرت خود را کنترل کرده و زیر نظر جادوگران جوجوتسو باشد. کارگردانی این انیمه توسط پارک سونگهو انجام شده و فیلم‌نامه آن هم بر اساس یک مانگا با همین نام نوشته گگه آکوتامی به رشته تحریر درآمده است. انیمه برند جادویی صفر توسط کمپانی  Mappa تولید شده و وظیفه انتشار آن هم بر عهده کمپانی Toho بوده است.

انیمه وایولت اورگاردن (Violet Evergarden: The Movie)

انیمه وایولت اورگاردن هم مانند دو انیمه قبلی محصول سال ۲۰۲۰ کشور ژاپن است. داستان این انیمه درباره یک دختر جوان است که در جنگ از او استفاده ابزاری شده است اما او دوباره به زندگی برگشته و درست زندگی کردن را آموخته است. او با اینکه زخم‌های التیام نیافته فراوانی از جنگ را با خود یدک می‌کشد اما تصمیم می‌گیرد که به دوران پیش از جنگ باز گردد و احساسات ناب عاشقانه‌ خود را دوباره از سر بگیرد. این انیمه که در وب سایت IMDb امتیازات بالایی دریافت کرده توسط تایچی ایشیداته کارگردانی شده و فیلم‌نامه آن هم توسط ریکو یوشیدا نوشته شده است. ساخت انیمه Violet Evergarden توسط کمپانی Kyoto Animation انجام شده و پخش آن هم بر عهده کمپانی Shochiku بوده است.

انیمه شیطان کش: قطار موگن (Demon Slayer: Mugen Train)

انیمه۱

یکی دیگر از انیمه‌های موفق چند سال اخیر، انیمه " شیطان کش: قطار موگن " است. این انیمه داستان سه نفر به نام‌های تانجیرو کمادو، اینسوکه هاشیبیرا و زنیتسو آگاتسوما را روایت می‌کند. اینسوکه پسری است که توسط یک مرد با سر گراز بزرگ شده و زنیتسو هم پسری ترسناک است که قدرت واقعی‌اش را در زمان خواب نشان می‌دهد. اکنون این دو به همراه تانجیرو با هم سوار قطار ابدیت می‌شوند تا ماموریتی را انجام بدهند. آنها می‌خواهند هیولایی که مردم را شکنجه می‌کند و قاتلان شیطانی دیگر را نابود کنند. کارگردانی این انیمه ژاپنی بر عهده هاروئو سوتوزاکی بوده و نگارش فیلم‌نامه آن هم توسط استودیو Ufotable انجام شده است.

انیمه فرزند آب و هوا (Weathering with You)

انیمه فرزند آب و هوا نیز یکی از انیمه‌های موفق چند سال اخیر است. داستان این انیمه روایت‌گر کشور ژاپن است که در یک دوره پر باران قرار گرفته است. هداکا مریشیما یک پسر نوجوان دبیرستانی است که به توکیو می‌گریزد و آنجا با یک دختر یتیم به نام هلینا آمانو که می‌تواند آب و هوا را کنترل کند، آشنا می‌شود. کارگردانی و نویسندگی این انیمه بر عهده ماکوتو شینکای بوده و توسط کمپانی Comix Wave Films ساخته شده است. ضمنا مسئولیت انتشار این فیلم هم بر عهده کمپانی Toho بوده است.

انیمه نام تو (Your Name)

انیمه۲

انیمه بعدی که قصد معرفی آن را داریم " نام تو " است که این اثر هم محصول کشور ژاپن است و داستان دو نوجوان دبیرستانی را روایت می‌کند که پس از مدتی متوجه می‌شوند، ارتباطات عجیب و غریبی به هم دارند. این دو هر کدام در رویای خودشان، خود را در قالب دیگری می‌بینند و به همین دلیل تصمیم می‌گیرند تا یکدیگر را ملاقات کنند. نگارش فیلم‌نامه و کارگردانی اثر توسط ماکوتو شینکای انجام شده و ساخت این انیمه نیز توسط Comix Wave Films انجام شده است. مسئولیت انتشار انیمه نام تو هم بر عهده کمپانی بزرگ Toho بوده است.

انیمه صدای خاموش (A Silent Voice)

انیمه صدای خاموش یک سریال انیمه ژاپنی محصول ۲۰۱۶ است که داستانی جذاب را روایت می‌کند. معلم مدرسه یک دختر ناشنوا و مهربان با نام نیشیما شوکو را به بچه‌های مدرسه معرفی می‌کند. در ادامه داستان، ایشیدا که شخصیت اصلی داستان است به همراه یک دانش‌آموز دیگر به نام اوئنو شروع به آزار و اذیت نیشیما می‌کنند. این اذیت‌ها آن‌قدر ادامه پیدا می‌کند که باعث می‌شود نیشیما مدرسه را ترک کند و باعث شود او به سمت انزوا برود. در ادامه داستان چند سال از آن اتفاقات می‌گذرد و ایشیدا که نمی‌تواند احساس گناه خود را کنترل کند برای جبران رفتارهای گذشته‌اش به دنبال نیشیما می‌گردد. کارگردانی این انیمه توسط نائوکو یامادا انجام شده و فیلم‌نامه آن هم توسط ریکو یوشیدا به رشته تحریر درآمده است.

دانلود انیمه‌های معروف جدید

اگر شما هم به انیمه دیدن علاقه دارید یا با خواندن این مطلب ترغیب شده‌اید تا این آثار را ببینید، برای دانلود انیمه‌های معروف جدید کافی است نام گپ فیلم را به یاد داشته باشید. ما در گپ فیلم توجه ویژه‌ای به علاقمندان به انیمه‌ها داریم و آخرین محصولات این ژانر پویانمایی را در اسرع وقت، با بهترین کیفیت و دوبله اختصاصی فارسی برای مخاطبان خود قرار می‌دهیم. برای دانلود فیلم و سریال‌های روز دنیا و دسترسی به آخرین انیمه‌ها و انیمیشن‌های روز دنیا کافی است از طریق اپلیکیشن‌ها یا وب سایت گپ فیلم ثبت نام کنید و سپس به همه این آثار در کنار جدیدترین فیلم و سریال‌های روز دنیا دسترسی داشته باشید.

نویسنده: رپورتاژ

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها