|
کدخبر: 289191

دانلود قسمت ۲ فصل ۳ پوست شیر با لینک مستقیم

سینما و تلویزیون دانلود قسمت ۲ فصل ۳ پوست شیر با لینک مستقیم

قسمت 2 فصل 3 پوست شیر با لینک مستقیم و کامل منتشر شد. سریال پوست شیر قسمت دوم فصل سوم یا قسمت 2 از فصل 3 با حجم نیم بها آماده دانلود است. پوست شیر یکی از سریال‌های پر بازیگر با نقش آفرینی هنرمندهای مطرحی چون شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، آناهیتا افشار، علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، بابک کریمی، علی اوسیوند است.

ژانر: درام،جنایی

سال انتشار: 1401

شما می توانید برای دانلود قسمت 2 فصل 3 سریال پوست شیر لینک زیر را کلیک کنید.

دانلود سریال پوست شیر

دانلود-سریال-پوست-شیر-2

خلاصه داستان تا قسمت 2 فصل 3 پوست شیر

تقابل‌های درام «پوست شیر» در دو محور اتفاق می‌افتد. نعیم از یک سو با ربایندگان دخترش درگیر است و از سوی دیگر در مقابل تیم پلیس به فرماندهی سرگرد محب مشکات (با بازی شهاب حسینی) قرار گرفته است.

نقد و بررسی تا قسمت دوم فصل سوم پوست شیر

تنها نکته‌ای که می‌توان درباره بازی‌ها بدان اشاره کرد این است که می‌شد از ظرفیت شهاب حسینی در نقش کارآگاهی خبره و هوشمند استفاده کرد؛ گرچه به نظر می‌رسد این اتفاق هم به تعمد بوده است که شهرت شهاب حسینی بر دیگر نقش‌ها سایه نیفکند و هر نقش و بازیگری بتواند به خوبی جای خود را بین بینندگان باز کند.

معرفی سریال آکتور

سریال آکتور یکی از قوی ترین سریال های نمایش خانگی حساب می شود. قصه «آکتور» درباره دو دوست به نام «علی» (احمد مهرانفر) و «مرتضی» (نوید محمدزاده) است که بازیگران توانمند تئاتر هستند، اما به ناچار و برای کسب درآمد، هنرشان محدود به نقش بازی کردن در جشن‌ها و مراسم ‌افراد ثروتمند برای غافلگیر کردن فرد مورد علاقه‌شان شده است

خلاصه داستان آکتور

قابل ذکر است که قسمت بعدی آکتور یک روز پس از پخش قسمت دوم فصل سوم پوست شیر بر روی سایت قرار می گیرد. 

دانلود سریال آکتور

دانلود-سریال-رهایم-کن

معرفی سریال رهایم کن

سریال رهایم کن با تم قدیمی و عاشقانه جمعه ها از زردفیلم پخش می شود.

خلاصه داستان رهایم کن

شما می توانید در کنار قسمت 2 فصل 3 پوست شیر قسمت جدید رهایم کن را از زردفیلم دانلود کنید. سریال رهایم کن در واقع، نمایشی شفاف از ابتذال و فساد سیستماتیک در ایران قبل از انقلاب ارائه داده است. این سریال روایت خانواده‌ای است که در مسیر اتفاقاتی ناگهانی و تلخ، سرنوشتی عجیب پیدا می‌کنند؛ محسن تنابنده، مهدی حسینی نیا، هدی زین العابدین

دانلود سریال رهایم کن

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها