|
کدخبر: 286577

توهین زشت آقای کارگردان به زنان سینمای ایران!

ابوالقاسم طالبی، فیلمساز «قلاده‌های طلا» در برنامه «هفت» به تمسخر سینماگران زن می‌پردازد.

سینما و تلویزیون

ابوالقاسم طالبی، فیلمساز «قلاده‌های طلا» در برنامه «هفت» به تمسخر سینماگران زن می‌پردازد و عبارات زننده‌ای را در مورد بانوان به کار می‌برد. نکته جالب اینکه بهروز افخمی هم که با طالبی همسو است، در واکنش به این توهین بی شرمانه کارگردان قلاده‌های طلا، می‌خندد!

طالبی در اظهاراتی عجیب درباره زنان سینماگر می‌گوید: برخی از زنان سلبریتی، یائسگی خود را به گردن جمهوری اسلامی می‌اندازند. طالبی در ادامه، آنها را از بورس افتاده لقب می‌دهد و می‌گوید: این بازیگران زن تا از مرز پنجاه سالگی رد می‌شوند روسری برمیدارند و منتقد جمهوری اسلامی می‌شوند.

این بار اول نیست که صدا و سیمای ملی با دعوت از چهره‌های تندرو و توهین به بازیگران و افراد شناخته شده به ناآرامی‌ها و ایجاد تفرقه بین مردم دامن می‌‎زند، پیشتر نیز اظهارات مهمان یک برنامه تلویزیونی درباره علی دایی انتقادهای گسترده‌ای را در پی داشت.

منبع: فرارو
  • ناشناس ارسالی در

    بخاطر پول چکار میکنند این کارگردان زوال عقل این آدم مشخصه

  • از آسمان ارسالی در

    ببین تریبون دست چه کسانی افتاده

  • سهراب مازانی ارسالی در

    زن تو چی اونم یاعسهمبشه میگه تقصیر جمهور ی اسلامی مرد بی شعور نفهم به نظر خودت یا اون گاوی که تورو تواین خانه فساد راه دا دهتو برنامه زنده که بچه ۵ ساله من میپرس بابا باشه با زبون بچگی یعنی چی من هزار ت ا ابدارشو بر پدر و مادرت فرستادم

  • سینا ارسالی در

    ساعت یازده شب بچه ۵ساله برنامه هفت می بی نه پس احتمالن درکش بالاست که نخوابیده کل ی شبکه بعد ساعت یازده صحنه های غضنفری نش ون میده اونوقت طرف گفته ملت عقده دیده شد ن دارن توهین شده یارو بیست سال ارتزاق کر ده از بغل تریبون حالا ده سالی هم از من و تو پول بگیره

ارسال نظر