|
کدخبر: 279053

جنجال بر سر پخش نشدن سریال شبکه مخفی زنان

افراسیابی اعلام کرد: دلیل وقفه‌ای که در انتشار مجموعه شبکه مخفی زنان افتاده، عدم ارائه به موقع قسمت‌های این مجموعه برای بررسی به ساترا بوده است.

سینما و تلویزیون جنجال بر سر پخش نشدن سریال شبکه مخفی زنان

قسمت پانزدهم سریال کمدی‌-تاریخی «شبکه مخفی زنان» که جمعه‌ها از سامانه نماوا پخش می‌شود، بیستم آبان‌ماه ۱۴۰۱ پخش نشد؛ و روابط عمومی نماوا درباره پخش نشدن قسمت پانزدهم مجموعه شبکه مخفی زنان گفته است: سریال شبکه مخفی زنان با وجود پیگیری‌های مدیران نماوا با عدم پاسخگویی از سمت ساترا روبه‌رو شد.  

براساس پیگیری انجام شده، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، سریال «شبکه مخفی‌زنان» توقیف نشده است و دلیل وقفه‌ای که در انتشار این مجموعه اتفاق افتاده، عدم ارائه به موقع قسمت‌های این مجموعه برای بررسی به ساترا بوده است.

همچنین معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا طی گفت‌و‌گویی کوتاه ضمن تأیید جعلی بودن خبر توقیف این سریال گفت: تأکید ساترا این است که سریال‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق پلتفرم‌ها در موعد مقرر پخش شود و ساترا حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان آثار نمایشی را یکی از وظایف خود می‌داند.

افراسیابی معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی و مدیریت تنظیم فضای رقابت ساترا گفت: ساترا پیگیر است که پلتفرم قسمت‌های باقی مانده از سریال را در اسرع وقت به معاونت نظارت و پایش ارایه کند و انشالله امیدوارم بان برنامه ریزی به موقع توسط پلتفرم و همکاری ساترا قسمت‌های باقی مانده در زمان مقرر پخش شود و شاهد وقفه و بی نظمی در پخش قسمت‌های سریال نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر