|
کدخبر: 259062

آخرین تصاویر از بازیگر نقش آن‌شرلی + عکس

مگان فالوز (انگلیسی: Megan Follows؛ زادهٔ ۱۴ مارس ۱۹۶۸) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است معروف ترین نقش آفرینی او برای مخاطبان ایرانی بازی در سریال رؤیای سبز در نقش آن شرلی است.

آن شرلی (به انگلیسی: Anne Shirley) نام یک شخصیت داستانی است که نخستین بار در رمان آن شرلی در گرین گیبلز ۱۹۰۸ نوشته لوسی ماد مونتگمری معرفی شد.

آن شرلی یک دختر دوازه ساله دختری کک‌‌مکی است که موهای سرخ‌رنگی دارد و در یتیم‌خانه بزرگ شده‌است. او باهوش است، قوهٔ تخیل بی‌‌حد و مرزی دارد و با امید، پشتکار و مهربانی‌های معصومانه‌اش، سعی می‌کند زندگی جدیدی را آغاز کند. هرچند برای ورود به این دنیای تازه باید سختی‌های بسیاری را پشت سر بگذارد، آینده در نظرش آن‌قدر زیبا و امیدبخش است که برای رسیدن به آن، با هر مشکلی کنار می‌آید و با هر شرایطی سازگار می‌شود.

آن شرلی در سه ماهگی پدر و مادرش را از دست داده است. او با خانواده هاموند زندگی می‌کند با این حال وقتی که آقای هاموند می‌میرد او به یتیم‌خانه فرستاده می‌شود در آنجا به او می‌گویند که توسط خانواده‌ای در جزیره پرنس ادوارد به فرزند خواندگی پذیرفته شده است. آنه در بدو ورود به اونلی در ایستگاه قطار با متیو کاتبرت روبرو می‌شود که از دیدن آنه در آنجا تعجب کرده است. متیو و خواهرش ماریلا منتظر یک پسر بچه بودند اما یتیم‌خانه به اشتباه برای آن‌ها یک دختر فرستاده بود...

 

آن شرلی مگان فالوز

 
مجموعه رویای سبز با الهام از داستان آن شرلی ساخته شد. 

آن در گرین گیبلز (انگلیسی: Anne of Green Gables) یک مینی سریال تلویزیونی ۲ قسمتی پر مخاطب کانادایی است که در سال ۱۹۸۵ بر پایه رمان آن در گرین گیبلز نوشته لوسی ماد مونتگومری ساخته و از شبکهٔ سی‌بی‌سی پخش شده است. این مجموعه اولین قسمت از چهارگانه آن در گرین گیبلز است. این مجموعه نیز مانند قصه‌های جزیره و امیلی در نیومون بر پایه داستانی از لوسی ماد مونتگومری و تهیه‌کنندگی کوین سالیوان ساخته شده است.

آن شرلی مگان فالوز

بازیگران مجموعه آن شرلی:

مگان فالووز - آن شرلی

کالین دوهرست - ماریلا کاتبرت

ریچارد فارنزورث - متیو کاتبرت

پاتریشیا همیلتون - راشل لیند

مریلین لایتستون - خانم استیسی

اسکایلر گرانت - دایانا بری

جاناتان کرامبی - گیلبرت بلایت

مگان فالوز (انگلیسی: Megan Follows؛ زادهٔ ۱۴ مارس ۱۹۶۸) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم های معروف او می توان به بازی در سریال رؤیای سبز در نقش آن شرلی اشاره کرد.

آن شرلی مگان فالوز

آن شرلی مگان فالوز

آن شرلی مگان فالوز

مگان فالوز در سال ۱۹۹۱ با Christopher Porter ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۶ از هم جدا شدند. 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها