|
کدخبر: 229298

بودجه فرهنگ و هنر کشور در مسیر بازنگری

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه افزایش بودجه فرهنگ و هنر در حد انتظار نیست و نیازمند بازنگری بیشتری است.

سینما و تلویزیون بودجه فرهنگ و هنر کشور در مسیر بازنگری

غلامرضا منتظری، در تشریح دستور کار نوبت دوشنبه ۶ دى ماه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در ادامه نشست بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ به ویژه بودجه فرهنگى سال آینده اعضای کمیسیون میزبان معاونان سازمان صدا و سیما و متولیان حوزه‌های علمیه بودند که با حضور دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها برگزار شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدای نشست مسئولان سازمان صدا و سیما و حوزه‌های علمیه با ارائه گزارشی از عملکرد خود به اعتبارات تخصیص یافته در لایحه ۱۴۰۱ پرداختند و در ادامه نمایندگان نظرات و سوالات خود را در این خصوص مطرح کردند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در طی جلسات برگزار شده با نهادها و ارگان‌های فرهنگی و هنری، بخشنامه کمیسیون بر این اساس است که با وجود برخی از افزایش‌ها و رشد در تعدادی از ردیف‌های بودجه‌ای؛ کارنامه افزایش بودجه فرهنگ و هنر در حد انتظار نیست و نیازمند بازنگری بیشتری است و مقرر شد پیگیری‌های لازم در راستای تقویت اعتبارات فرهنگ و هنر در کمیسیون صورت پذیرد.

 

منبع: خانه ملت

ارسال نظر