|
کدخبر: 222915

کرونای جمعی بازیگران یک سریال+عکس

شهره لرستانی که این روزها در سریال «خوشنام» ایفای نقش می‌کند با اشاره به همدلی و همراهی که در تیم تولید این سریال وجود دارد ابراز امیدواری کرد که این همدلی در خود سریال نیز نمود داشته باشد.

سینما و تلویزیون کرونای جمعی بازیگران یک سریال+عکس

شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون اظهارکرد: بازی کردن در سریال «خوشنام» برای من اتفاق بسیار خوشایندی است. انتخاب‌ بازیگرانی که علیرضا نجف‌زاده در این سریال داشته بسیار خوب بوده و گروه خوبی تشکیل شده که کار کردن با این افراد برایم بسیار دلچسب است.

پشت صحنه سریال «خوشنام»

لرستانی خاطرنشان کرد: من به اتفاق حمید لولایی، فریده سپاه‌منصور، هومن حاجی‌عبدالهی، سحر ولدبیگی، نیلوفر رجایی‌فر، عباس جمشیدی‌فر و دیگر بازیگرانی که شاید نامشان را از قلم انداخته‌ام نقش اعضای یک خانواده را بازی می‌کنیم که در جریان تولید این سریال همه با هم به کرونا مبتلا شدیم و با هم به پروژه برگشتیم همدلی و همراهی بین ما به وجود آمد که واقعاً یک خانواده شدیم و بازتاب این همدلی امیدوارم در قاب تصویر هم نمود داشته باشد و مردم هم بتوانند با سریال ارتباط برقرار کنند.

پشت+صحنه+سریال+«خوشنام۱»+

این بازیگر در ادامه تأکید کرد: خانواده «خوشنام» خانواده‌ای قدیمی نیست اما هنوز به اصول خود پایبند است، آدم‌ها در یک خانه قدیمی و در کنار هم زندگی می‌کنند و حتی در واقع سه خانواده بدون اینکه از هم جدا باشند با هم و در کنار هستند. این شکل زندگی و در کنار هم بودن تنش‌ها و اتفاقاتی را دارد که در بخش‌های مختلف قصه این سریال را تشکیل می‌دهد.

پشت+صحنه+سریال+«خوشنام»+

وی در پایان گفت: سریال «خوشنام» قصه‌های جذاب و دلچسبی دارد و به نظر من با وجود قصه‌هایی که در این سریال روایت می‌شود، بازیگرانی که دارد و این گروه حرفه‌ای که در تولید این سریال نقش دارند می‌توان انتظار داشت که سریالی جذاب و دوست داشتنی را شاهد باشیم.

 

منبع: برنا

ارسال نظر